آموزش‌ مهارت‌های زندگی

دوره – شفا و معنویت

مدت
همه مراحل
28 درس
امتحان 0
109 دانش آموز

چرا بیمار می‌شویم؟

به‌طور کلی ناهنجاری‌هایی که در جسم یا روان که به‌علت ناراحتی، اختلال عملکرد یا تنش، عدم تعادل و آرامش را به همراه دارند بیماری گفته می‌شود. هر عدم تعادلی که در هریک از این جنبه‌های زندگی به صورت مکرر ایجاد می‌شود، در حافظه وجودی ما ذخیره شده و به تدریج منجر به بیماری یا مشکلات در جنبه‌های مختلف زندگی می‌شود.

برای اینکه سلامتی به جسم، ذهن و وجود ما بازگردد، لازم است که عوامل مخرب و آسیب زننده را شناسایی و ریشه‌یابی کنیم تا بتوانیم با ایجادت تغییراتی هدفمند در سبک زندگی عمیقاً آن‌ها را درمان کنیم.

یکی از مشهودترین عواملی که در دراز مدت ما را بیمار می‌کند، عادت‌های غذایی ناسالم است. همه ما افرادی را می‌شناسیم که غذاهای چرب و ناسالم جزو برنامه غذایی روزانه‌شان است و به مرور دچار بیماری‌های مشخصی از جمله اضافه وزن، چربی خون، گرفتگی عروق و … می‌شوند؛ یا افرادی که تحرک کافی نداشته و ورزش نمی‌کنند به مرور زمان دچار افت جسمانی، استهلاک بدنی و غیره می‌شوند.

 

تفاوت درمان و شفا در چیست؟ چگونه می‌توانیم نیروی شفا را در جسم‌مان فعال کنیم؟

آیا می‌دانید ذهن و بدن ارتباط و تعامل تنگاتنگی باهم دارند و بسیاری از بیماری‌ها ریشه ذهنی، فکری و یا هیجانی دارند؟

می‌دانید که در درون هر بیماری پیام‌های پنهانی است که با درک آن‌ها و دریافت پیامشان، ماموریت بیماری در بدن ما خاتمه می‌یابد؟

چگونه می‌توانیم رسالت و پیام‌های بیماری را درک کرده و تغییر کنیم؟

انسان برای کشف علل رویدادها،‌ به خصوص مشکلات خود مدام تلاش می‌کند ولی متاسفانه غالباً به علت‌های مادی و بیرونی توجه دارد و نمی‌داند که مشکل، مثل هر بیماری دردناک و خطرناکی می‌تواند نتیجه انتخاب‌های نادرست، باورهای غلط و رفتارهای نامناسب او در طول زمان باشد.

  • گاهی بیمار می‌شویم تا سرعت حرکتمان را کم کنیم و هوشیارانه‌تر زندگی کنیم.
  • گاهی بیماری معلم ماست تا ما را از افراط و تفریط باز دارد و به سمت تعادل ببرد.
  • گاهی قرار است توجه‌مان را از زندگی و رفتار اطرافیان کم کنیم و به خودمان توجه بیشتری داشته باشیم.
  • گاهی بیماری می‌خواهد بگوید دیگران را قضاوت نکن و به خودت توجه داشته باش.
  • گاهی می‌گوید وجودت سرشار از هیجانات منفی و استرس است که باید کم شود و به هر حال بیماری گرچه دردناک، نگران کننده و پرهزینه است، ولی اگر از راهنمایی‌هایش برای تغییر رفتارها و زندگی‌مان استفاده کنیم، بسیار مقدس و ارزشمند است.

 

وقتی ماموریت بیماری پایان یابد، ما به تعادل برمی‌گردیم.

در این دوره، با رویکردی معنوی به بررسی علل عمده بیماری‌ها می پردازیم.
شما بعد از به پایان رساندن این دوره می‌توانید با علت‌یابی ریشه‌ای از بیماری‌ها، روند بیماری و درمان را با سهولت و آرامش بیشتر طی کنید.

همچنین، علاوه بر مباحث کاربردی دیگر، تکنیک بسیار موثر EFT در این دوره به شما آموزش داده می‌شود که بوسیله آن می‌توانید نه تنها درمان بیماری‌هایتان را سهولت بخشید، بلکه در جنبه‌های مختلف دیگر زندگی نیز برای بهبود حال و شرایط‌تان از آن استفاده کنید.

در این دوره تکنیک‌های خود هیپنوتیزم را برای ورود به ناخودآگاه‌تان یاد می‌گیرید تا از این طریق علل نهفته در اعماق ناخودآگاه‌ را ریشه‌یابی و حل کنید.

 

گزیده‌ای از سرفصل‌های دوره

  1. بیماری چیست؟
  2. مهم‌ترین علت جذب بیماری‌ها و مشکلات چیست؟
  3. تکنیک رهایی از هیجانات
  4. اثرات شادمانی و شفا بربخشش
  5. اصول مهم در حفظ سلامتی چیست؟
  6. و …

 

دوره‌های مرتبط

دوره – عزت نفس (مقدماتی)
دوره – عزت نفس (پیشرفته)
دوره – هوش هیجانی، هوش عاطفی
دوره – مدیریت استرس (کاهش استرس)

 

راهنمای ثبت نام در دوره:

جهت عضویت در سایت، ابتدا باید با تکمیل فرم ثبت نام، حساب کاربری خود را بسازید.

اگر در سایت عضو هستید و حساب کاربری دارید، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، خرید خود را ادامه دهید.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، دوره‌ی خریداری شده در پنل کاربری شما در بخش ”دوره‌های من” قابل مشاهده است.

دوره‌های خریداری شده همیشه در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید بدون محدودیت آموزش‌ها را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.

پیشنهاد ما این است که جلسات را با فاصله ببینید و حتماً از آموزش‌ها یادداشت‌برداری کنید.

انجام تمرینات گفته شده، در روند رشد و تغییرتان نقش به‌سزایی دارد.

لازم به ذکر است که این دوره به صورت آنلاین قابل استفاده است و امکان دانلود وجود ندارد.

چنانچه در روند خرید، با سوالی مواجه شدید، با کارشناسان پشتیبانی و مشاوران آموزشی مجموعه تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی: 

تلفن:  88840056 – 021

تلفن:  88840057 – 021

شماره واتس‌آپ: 5804 257 0938

 

به شبکه‌های اجتماعی ما بپیوندید

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوب

آواتار کاربر

دکتر ویدا فلاح روانشناس و مدرس مهارت های زندگی است که فعالیتش را در این حوزه از سال ۱۳۷۷به طور رسمی آغاز کرد.

10 پاسخ

  1. با سلام و درود خدمت خانم دکتر فلاح و همه دستاندرکاران و همکاران گرامی
    اینجانب بهره زیادی از دوره شفا بردم و دستآورد عظیمی داشتم که قبلا در واتساپ ارایه کردم. ولی متاسفانه بازخوردی نشنیدم. به هر حال از شما و عزیزان کمال سپاس و تشکر را دارم. پیروز باشید

    1. سلام دوست عزیز. متاسفیم که در واتس اپ بازخوردی به دستاوردتون داده نشد و ممنون از اینکه اینجا پیام تون رو به اشتراک گذاشید با ما. خوشحالیم که موثر واقع شدیم و مهم تر اینکه شما رو در مسیر شفا همراهی کردیم. به امید سلامتی و شادمانی برای شما دوست عزیز.

  2. من هم از این دوره خیلی خیلی دستاورد داشتم هم برای خودم و هم مادرم که دوره رو شرکت نکرده بودند ولی من بهشون نکات رو گففتم و ایشون هم کارهایی که گفتم رو انجام دادند و دیسک کمری که سالها اذیتشون می کرد و تقریبا بیشتر اوقات مجبور به استراحت بودند رو به معنای واقعی شفا دادند و دکترشون متعجب از این روند معکوس رو به بهبودی ایشون مونده بودند. من خودم هم مدتها مشکلات گوارشی زیادی داشتم که با قرص و دارو هم نتونسته بودم درمانش کنم ولی وقتی شروع کردم کلاس شفا رو به خودم گفتم چیزی برای از دست دادن نداری تمام تلاشت رو بکن و این روش رو امتحان کن و واقعا هر روز نکات مهم کلاس رو با خودم مرور می کردم تا باورهام رو قوی تر کنم که شفا زمانی اتفاق می افته که ما پیام بیماری رو بگیریم و من ریشه مشکلاتم رو کشف کردم و البته دوره ذهن آگاهی هم کمکم کرد تا بتونم در لحظه حال باشم و همین حضورم در لحظه حال خیلی به آروم شدن ذهن و جسمم کمک کرد. فهمیدم مشکل گوارشیم ریشه عصبی داره و وقتی که آرومم و ذهنم در گذشته و نگرانی آینده نیست خیلی اوضاع بهتره. در نهایت الان می تونم بگم که ۲ ماهه دارویی نمی خورم و علائم بیماری هم از بین رفته و این باور نکردنیه چون قبل از این هر کاری می کردم این مشکل با من بود و ناامید بودم از اینکه یک روز بدون درد و مشکل زندگی کنم. خدا رو شکر می کنم و از شما هم بابت این مطالبی که واقعا ارزشمنده و دوست دارم بقیه هم بدونند و یاد بگیرند ممنونم

  3. سلام، من مشکل خاصی ندارم، بیشتر دنبال اینم که بتونم پیشرفت تو زندگیم داشته باشم، خودمو بهتر بشناسم و اکتیو و پویا و خوش رفتار باشم، پیشنهادتون چه دوره ایه

  4. خانم دکتر عزیز از شما ممنونم برای برگزاری این دوره، هر چقدر از حس و حال خوبم نسبت به این دوره بگم کم گفتم. پدرم مدت خیلی زیادی با بیماری درگیر بود واین اواخر که بیماری پدرم شدت گرفته بود یکی از دوستانم این دوره را به من معرفی کرد، اول پیش خودم گفتم من نباید از این دوره استفاده کنم پدرم باید از این دوره استفاده کند که متاسفانه به خاطر بیماری امکانش نبود. به کمک دوستم و مشاوره ایی که از دفتر شما گرفتم تصمیم گرفتم در این دوره شرکت کنم. به طور معجزه واری بعد از گذراندن این دوره حال پدر من آرام آرام رو به بهبودی رفت. البته یک سری از نکات کلاس را به پدرم میگفتم و گدرم هم مشتاق یادگیری بود. حالا بعد از گذراندن این دوره میفهمم که رفتار اطرافیان بیمار چقدر میتواند بر روحیه و سلامتی بیمار تاثیر داشته باشد.
    من هنوز هم معجزات این دوره را در زندگیم میبینم.

  5. سلام و وقت بخیر
    خانم دکتر نازنین واقعا ممنونم برای این دوره عالی و کاربردی.
    در این دوره یاد گرفتم بیماری معلم معنوی من هست . با تکنیک eft اشنا شدم و توانستم استرس های بی مورد را از خودم دور کنم عالی بود عالییی

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *