آموزش‌ مهارت‌های زندگی

بخش هایی از سمینار تغییر

 

آدمها تحت تاثیر نیروهای زیادی قرار دارند .آدمها برای رفتاری که می کنند یعنی رفتارشان تحت تاثیر چندین نیرو است :نیروهای بیرونی ،درونی ،نیروی گذشته ،خاطرات گذشته ،هر چه که از گذشته ها دارید که به شکل ترسهایی در درونتان هست به شکل باورهای شما در ذهنتان است و از گذشته می آید گذشته ها می تواند روی رفتار امروزتان تاثیر بگذارد .

نیروی آینده یعنی چه ؟کجا قرار دارد؟نیروی آینده به شکل آرزوها وجود دارد .آرزوها و تخیلات بر رفتار امروز ما تاثیر می گذارد . اینکه دلتان می خواهد کجا باشید به شما انگیزه می دهد که فعالیت خاصی را انجام دهید .اما آدم تحت تاثیر نیرون بیرون از خودش هم قرار می گیرد. نیرون بیرون چی است ؟نیروی اطرافیان ،جامعه ،تبلیغات ؛بیشتر از آنچه که فکر کنید نیروهای بیرونی به ما نیرو وارد می کنند و برای تغییر به ما می گوید چگونه باش.ولی حواسمان نیست که ما انتخاب نمی کنیم مخصوصا کسانی کهد ترس از قضاوت شدن دارند نیروی دیگری هم وجود دارد .این نیرو نیروی تحلیل، تعبیر،تفسیر ،این زمان و این مکان (این جا و اکنون)

اینکه در گذشته چه اتفای افتاده یا نیفتاده مهم نیست اگر تا امروز چیزهایی رو یاد نگرفتید مهم نیست .مهم این است که آیا امروز می خواهید یاد بگیرید ؟هیچ وقت دیر نیست اگر شما بخواهید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *