آموزش‌ مهارت‌های زندگی

آموزش مدیتیشن

مدیتیشن تمرینی است که با هربار انجام دادن آن مغز و سیستم عصبی تغییرات شگفت انگیزی می کند. عملکرد بدن در سطح سلولی بهبود می یابد و فرد می تواند افکار، احساسات وعملکرد سالمی را ایجاد کند. افرادی که تمرینات مدیتیشن را انجام می دهند، طی زمان یاد می گیرند امواج مغزی شان را تغییر دهند و با تمرکز قوی در لحظه حال دریافت کننده انرژی باشند.

برای دریافت فایل های مدیتیشن به دوره مدیتیشن انرژی جذب مراجعه کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

6 پاسخ

  1. سلام خانم دکتر فلاح عزیز ، بسیار عالی بود .
    سپاسگزارم .. با انجام هر بار مدیتیشن آرامش و انرژی خوبی دریافت میکنم . احساس میکنم که لایه محافظتی اطرافم قرار گرفته .و هر بار با اشتیاق بیشتری انجام میدهم .
    متشکرم

  2. بسیاااااااار عااااالی عااااااالی عااااالی….خیلی ممنون از شما خانم دکتر فلاح عزیز. من هر روز صبح و شب مدیتیشن می کنم و امروز هم از این مدیتیشن آرامش و سکوت و صدای دلنشین شما بسیااااار لذت بردم. احساس می کردم زیر دوش آبی هستم که لحظه لحظه دارد تمام سموم بدنم را پاک می کند. عااااالی عاااالی عااااالی.

  3. این مدیتیشن ها برای من بسیار احساس آرامش و سبک شدن داره خیلی دوست دارمشون و ازشون لذت میبرم. مثل یه نور در وجودم میشینه و شارژم میکنه. خیلی خوب میشه که زمانش رو هم بیشتر کنین. سپاس فراوان از استاد عزیزم♥️♥️

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *