آموزش‌ مهارت‌های زندگی

مدیتیشن جذب ثروت

مدیتیشن جذب ثروت چیست؟ – مدیتیشن جذب پول

مدیتیشن جذب ثروت یکی از انواع مدیتیشن های جذب انرژی است که به منظور افزایش برکت و جذب ثروت (پول) به شما کمک میکند. برای اینکه به شما کمک کنیم ارتعاشات منفی و استرس تان را در مورد پول از خود دور کنید و در عوض ثروت را به خودتان جذب کنید، برایتان مراقبه ثروت ویژه ای ساخته ایم که تنها کافی است قبل از خواب یا هر زمان که ریلکس هستید به آن گوش کنید. اما گوش کردن به این فایل درست مثل کاشتن بذر گیاهی در ناخودآگاهتان است برای اینکه این بذر رشد کند و جوانه بزند به نگهداری، آبیاری و خواب مناسب نیاز دارد. برای اینکار کافیست برروی لینک مدیتیشن انرژی جذب کلیک کنید.

قبل از مدیتیشن جذب ثروت چه کاری باید انجام دهید؟

  •  از فکر نبودن و کمبود پول دست بردارید و این طرز فکر کردن را رها کنید.
  • هر کاری را که از دستتان بر می آید انجام دهید تا خود را در ثروتمند احساس کنید.

اقدامات قبل از مدیتیشن جذب پول:

  1. قبل از نجام مدیتیشن، ابتدا باید مدتی ذهن خود را از تمام افکار پاک کنید. یک مکان آرام برای نشستن یا دراز کشیدن انتخاب کنید.
  2. با تمرکز بر آرامش هر عضله روی کل بدن و هر دم و بازدم ، تمام بدن خود را آرام کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز مزاحمی در طول مدیتیشن وجود نخواهد داشت.

مدیتیشن جذب ثروت

مدیتیشن جذب ثروت چیست؟

در یک وضعیت راحت بنشینید یا دراز بکشید و بدنتان را در وضعیتی ریلکس رها کنید. چند نفس عمیق بکشید و با هر نفس احساس کنید که آرام و آرامتر می شوید. اکنون روی تنفستان تمرکز کنید به جریان ملایم دم و بازدم. به نرمی سطحی که زیر بدن شما قرار دارد و با هر دم و بازدمی تصور کنید که زندگیتان از هر جهت بهتر و بهتر می شود. با هر تنفس حس کنید که انرژی مثبت شما بیشتر و بیشتر شده و گسترش می یابد و وجود شما را لبریز می کند. دوره ای درخصوص ذهن آگاهی برای شما تهیه کرده ایم که در این خصوص می تواند بسیار برای شما مفید باشد کافیست برروی لینک کلیک کنید.

می توانید این انرژی را بصورت یک نور روشن درخشان مجسم کنید که وجود شما را لبریز کرده و به تمام اطراف شما نیز می تابد. حال ببینید که این نور درخشان تمام اتاق شما را پر می کند سپس خانه را، تمام ساختمان را، کل ملک را و آنقدر گسترش می یابد که تمام محله، شهر، کشور و کل کره زمین را در بر می گیرد. کره زمین زیبایمان را غرق در یک نور طلایی درخشان ببینید. این نور همان نور درخشان فراوانی بینهایت است که با برکت ، بدون شرط، با آزادی و پیوستگی در سراسر دنیا جریان دارد برای همه، همه چیز به وفور وجود دارد.

با قاطعیت تمام می توان گفت که قدرت واقعی شما در استفاده از ضمیر ناخودآگاه شماست و ضمیر ناخودآگاه شما توانایی رساندن شما را به هر هدفی دارد. بنابراین با دسترسی به ناخودآگاه و بارگزاری مجدد آن به راحتی می توانید اهدافتان را محقق کنید و به آرزوهایتان برسید. شاید بتوان گفت که ساده ترین روش بارگزاری ضمیر ناخودآگاه استفاده از روش خود هیپنوتیزم پنهان است که به نوعی هیپنوتراپی محسوب می شود.

در این روش عبارات تأکیدی دقیق و قدرتمندی بیان می شود که با استفاده از هیپنوتراپی از طریق ضمیر ناخودآگاه شما جذب می شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد. این عبارات تأکیدی پنهان در حقیقت ضمیر خودآگاه شما را که در برابر تغییر مقاومت می کند دور می زند و در نتیجه مانعی برای ورود آنها به اعماق ذهن شما وجود نخواهد داشت و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *