آموزش‌ مهارت‌های زندگی

شفا,درمان بیماری, بیماری

هیچ رویدادی بد مطلق نیست | سمینار شفا

هیچ رویدادی بد مطلق نیست

هیچ ماجرایی در زندگی شما صرف نظر از اینکه چقدر دردناک باشه ولی بد مطلق نیست درونش خیر وجود دارد .عجله نکنید زود قضاوت نکنید با ماجرا ها با اعتراض وبه رو نشوید اعراض کردن ناسزا گفتن نقش قربانی بازی کردن و گفتن جملات:”من بیچاره ” “هرچی سنگه مال پای لنگه “و….کاربرد این جملات باعث میشود آن ماجرا و ناراحتی هایش شدت پیدا کند .

شما اگر به چیزی اعتراض کنید آن ماجرا را در زندگی شدیدتر میکنید!

ما از کودکی یاد نگرفتیم که به اتفاقات زندگی با احترام نگاه کنیم ما یاد گرفتیم به هر چه که باعث ناراحتی ما میشود خشم بورزیم و ناسزا بگوییم .این روند غلطی است برای برخورد با رویدادها . مبحث مهم که در اینجا مورد بحث است بیماری است .

بیماری یک پیامبر است (پیام آور است)بیماری مانند مهمانی در منزل من است .در خونه ی بدن من !!!

وارد بدن میشود و مزاحمت ایجاد میکند –درد ایجاد میکند. بیماری وقتی به سراغ بدن می آید میخواهد توجه ما را از خیلی از چیز ها بگیرد وبدن را مورد توجه قرار دهد. این بدن وجودی ارزشمند است. پس بیماری یک واقعیت ارزشمند است که گاهی اوقات مهمان بدن ما می شود اینکه چگونه با او برخورد کنیم باعث میشود جا خوش کند اطراق کند و از قوای وجودی ما استفاده کند .

یا اینکه نه!! به طور موقت این بدن را تکانی دهد. شوکی ایجاد میکند ماموریتش که تمام شد از اینجا میرود و ما را سبک میکند.

 

چگونه از طریق ذهن و باورها جسم مان را شفا دهیم؟

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *