آموزش‌ مهارت‌های زندگی

عادت‌های افراد موفق – قسمت اول

عادت‌های افراد موفق

تصور کنید آزمون مهمی در پیش دارید و باید برای موفقیت در آن آزمون مدتی تمرکزتان را روی درس خواندن بگذارید. درست در همان دوران، از طرف دوستان یا خانواده به یک مهمانی یا دورهمی دعوت می‌شوید. مهمانی که فقط یک بار برگزار می‌شود و همه دوست دارند شما را آنجا ببینند. چه کار می‌کنید؟ حاضرید تنها برای یک مهمانی از هدفتان دور شوید و شانس موفقیت را از دست بدهید؟ در این ویدیو می‌خواهیم یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین عادت‌های افراد موفق را شناسایی کنیم و بدانیم چطور می‌توانیم توانایی تمرکز روی اهداف و مخالفت با چیزهایی که ما را از مسیر اهدافمان دور می‌کند، به‌دست آوریم. پس در این ویدیو با ما همراه باشید تا این مهارت را با هم ارزیابی کنیم.

تمرکز کردن روی اهداف

قدرت تمرکز روی کار اصلی و هدفی که برای رسیدن به موفقیت برای خودمان تعیین کردیم دغدغه‌ی مهمی برای افرادی است که می‌خواهند تغییر مثبتی در زندگی‌شان ایجاد کنند. افراد موفق عادت‌های درستی دارند و این عادت‌های افراد موفق باعث می‌شود زندگی‌شان طبق میل خودشان پیش برود.

در ویدیوی ارائه شده بررسی می‌کنیم که در قدم اول باید چه چیزی را مورد توجه قرار دهیم و چگونه اقدام‌های بعدی را برای حفظ تمرکز و عمل بر طبق عادت‌های افراد موفق تنظیم کنیم.

کسی که روی اهداف خود پافشاری می‌کند حاضر نیست به‌خاطر لذت‌های زودگذر به هدف خود خیانت کند. چنین فردی اصل تمرکز را به عنوان عادت اصلی خود انتخاب کرده و با ذهن‌آگاهی نسبت به عادت‌های افراد موفق و دوری از عادت‌های مخرب و دوری از حاشیه هم به خودش وفادار است و هم می‌تواند وقت و انرژی خود را به درستی خرج کند. در نتیجه، می‌تواند در طول زمان کارهای بزرگی انجام دهد.

آگاهی، گام مهم در ایجاد تمرکز

وقتی حرف از تمرکز می‌شود، باید از حواس‌پرتی‌ها هم صحبت کرد. چه چیزهایی هست که باعث می‌شود اهدافتان را کنار بگذارید؟ آیا امکان دارد اهدافتان در حاشیه زندگی‌تان باشد؟ چقدر حاضرید برای رسیدن به هدفتان بها بپردازید؟ بیشترین بهایی که برای رسیدن به اهدافمان می‌پردازیم وقت و انرژی ماست. عمر ما می‌گذرد و زمان را نمی‌توان به عقب برگرداند. اگر روی اهداف و آن کسی که می‌خواهیم باشیم تمرکز نکنیم، اگر حواسمان به حواشی باشد و حاضر نباشیم از عادت‌های مخرب یا لذت‌های آنی برای چشیدن طعم موفقیت در آینده دل بکنیم، هیچ تضمینی نیست که زندگی خوبی داشته باشیم.

در بخشی از ویدیوی ارائه شده بررسی می‌کنیم که چطور آگاهانه عادت‌هایمان را تنظیم کنیم و به اهدافمان متعهد باشیم. در ادامه، راجع به قدرت ذهن در ایجاد تمرکز برای شکل‌گیری یکی از ارکان اصلی عادت‌های افراد موفق صحبت می‌کنیم.

اگر دغدغه‌ی شما رسیدن به موفقیت در مسیر زندگی‌تان است، در این ویدیو می‌توانید با اصل مهمی که از عادت‌های افراد موفق است آشنا شوید و گام به گام در این مسیر به خودشکوفایی برسید.

اگر درباره‌ی تمرکز سوالی دارید یا فکر می‌کنید نیاز به راهنمایی بیشتر دارید تا به این مهارت مهم برسید، پرسش و دغدغه خود را در کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

برای ارتباط بیشتر و دریافت راهنمایی‌های لازم برای آموزش‌ها می‌توانید از طریق شماره زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۳۸۲۵۷۵۸۰۴

 

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک</p

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *