آموزش‌ مهارت‌های زندگی

اختلاف-با-همسر

عادتهای مخرب در رابطه

اولین عادت مخرب در رابطه انتقاد یا عیب جویی است. افرادی که عادت دارند عیب و اشکالات طرف مقابل را میبینند و بعد آنها را بازخورد می دهند حتی با لحن خوب. یعنی ضعف های طرف مقابل را یادآوری می کنید.
آیا به نظر شما ین کار باعث می شود این فرد انگیزه پیدا می کند در رفتارش تغییری ایجاد کندو یا اگر کسی با شما اینکار را بکند انگیزه برای تغییر پیدا می کنید؟
در اینجا فقط احساس بد ایجاد میشود و دو نفر با هم مشکل پیدا می کنند. چنین فردی که مدام عیب جویی و انتقاد می کند به این کار عادت می کند….

برای اطلاعات بیشتر به دوره حل تعارضات و اختلافات زناشویی مراجعه کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

3 پاسخ

  1. با سلام خدمت خانم دکتر عزیزم،، بسیار عالی،ممنونم از این همه مطالب خوبی که به این زیبایی و رسایی در اختیار ما قرار میدید… آخه من نمیدونم با چه زبونی از شما تشکر کنم،واقعییتش من شخصا”اگه بخوام از این موارد مخربی که عنوان کردید به خودم از یک تا ده نمره بدم فکر کنم نمره قبولی نمیگیرم،،خیلی با خودم کار دارم برای تغییر ،،از خدا کمک میخوام همچنین از خدا سپاسگزارم که خانم دکتر به این خوبی رو سر راه من قرار داد تابتونم روی خودم کار کنم،، ولی جدی میگم ،، واقعا” میخوام در این موارد تعییر کنم ،،یا علی الهی به امید تو.. با تشکر ❤❤❤❤❤..

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *