آموزش‌ مهارت‌های زندگی

چرا باید هدف‌گذاری کنیم؟

در مورد اهمیت تعیین هدف بسیار صحبت شده است، با این حال بیشتر افراد وقت کافی نمی‌گذارند تا اهداف واضح و قابل اندازه گیری را برای رسیدن به هدف خود تعیین کنند. هدف گذاری به شما کمک می‌کند تا انگیزه خود را حفظ کرده، موارد مهم را تعیین کنید، عوامل حواس پرتی را از بین برده و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.
طبق تحقیقات انجام شده، مشخص شده است کسانی که اهداف خود را می‌نویسند، به مراتب بیشتر از آن هایی که اهداف خود را نمی‌نویسند، به نتیجه رسیده‌اند.
چه کسی نمی‌خواهد موفقیت های بیشتری کسب کند؟
ساده‌ترین راه برای حفظ و تمرکز روی اهداف این است که هر روز آن‌ها را بررسی کنید. صبح‌ها چند دقیقه ذهن خود را آگاهانه به این اختصاص دهید که اهداف و برنامه‌های پیش رویتان را مرور کنید. به خود یادآوری کنید که چرا این کار را انجام می‌دهید و چه چیزهایی برای رسیدن به آن باید اتفاق بیفتد. این یک تمرین عالی است که با برنامه ریزی روزانه ترکیب می‌شود، به شما کمک می کند کارهای درست را اولویت‌بندی کنید و روزتان را با انرژی بیشتری آغاز نمایید.

ویدیو رو تا انتها مشاهده کنید.

 
 

دکتر ویدا فلاح روانشناس و مدرس مهارت‌های ارتباطی همواره این نکته مهم را یادآور می‌شوند

که تمامی مهارت‌ها قابل یادگیری هستند؛ پس با مطالعه و آموزش دیدن، فردای بهتری برای خودتان بسازید. 

 

*زندگی خوب ساختنی است، آن را آگاهانه بسازید*

 
 

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *