آموزش‌ مهارت‌های زندگی

قوانین معنوی موفقیت: قانون کارما یا علت و معلول

هر فعلی که ما انجام می دهیم یک ما به ازایی در عالم به شکلی مشابه به ما بر می گرداند… آنچه می کاریم را درو می کنیم. و زمانی که ما فعالیت هایی را انتخاب می کنیم که برای دیگران شادمانی و موفقیت به همراه دارند، در واقع محصول کارمای خودمان هم شادمانی و موفقیت خواهد بود.

من تعهد به رعایت قانون کارما می کنم از طریق انجام فعالیت های زیر:

۱. امروز من نظاره گر انتخاب هایی که در هر لحظه می کنم هستم. و در این نظاره گری کامل، من انتخاب هایم را در سطح هوشیاری و آگاهانه انجام می دهم. من می دانم که بهترین روش برای آماده سازی خودم برای هر لحظه این است که در همین لحظه حال حاضر باشم.

۲. هرگاه من انتخابی می کنم، از خودم ۲ سوال می پرسم: «نتایج انتخابی که کردم چیست؟» و «آیا این انتخاب منجر به لذت و شادمانی برای من و دیگرانی که تحت تاثیر این انتخاب قرار می گیرند می شود؟»

۳. سپس از شهود درونی ام کمک می خواهم و احساس آرامش عمیق وجودم مرا راهنمایی می کند که انتخاب درستی انجام داده ام یا نه. من انتخاب هایی که در عمق وجودم برایم احساس ناخوشایندی ایجاد می کنند را رها می کنم. و هنگامی که انتخابی انجام می دهم،‌صبر می کنم و نتیجه آن را با بصیرت درونی ام می سنجم. این راهنما و شهود درونی مرا قادر می سازد تا به طور خود انگیخته انتخاب های درستی برای خودم و اطرافیانم داشته باشم.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *