آموزش‌ مهارت‌های زندگی

قوانین معنوی موفقیت : قانون نیت و خواستن

در درون هر خواسته و نیتی مکانیزم محقق شدنش هم موجود است… نیت ها و خواسته ها در سطح پتانسیل محض قدرت سازماندهی کننده بی‌نهایتی دارند. و زمانی که ما یک نیت را در بستر مناسب پتانسیل محض معرفی می کنیم، از این قدرت سازماندهی کننده به نفع مان استفاده می بریم.

من قانون نیت و خواسته را با رعایت موارد زیر عملی می کنم:

۱. من لیستی از همه خواسته هایم تهیه می کنم. من این لیست را همه جا همراهم دارم. من به این لیست قبل از انجام سکوت و مدیتیشن نگاه می کنم، همچنین به آن قبل از به خواب رفتن و بعد بیدار شدن در صبح و شب توجه می کنم.

۲. من این لیست خواسته هایم را به منبع آفرینش هستی بخش می سپارم و اعتماد دارم به اینکه وقتی کارها و رویدادها مطابق میلم پیش نمی روند، دلیلی برایش وجود دارد و برنامه الهی زندگی برای من بسیار بزرگتر و باشکوه تر از آن چیزیست که من برای خودم در نظر گرفته ام.

۳. من به خودم یادآوری می کنم تا تمرینات مراقبه و در لحظه بودن را در تمام فعالیت هایم انجام دهم. من اجازه نمی دهم موانع در مسیرم، توجه مرا از بین ببرند یا کیفیتش را پایین بیاورند. من این لحظه را همانطور که هست می پذیرم و آینده را از طریق عمیق ترین و عزیزترین نیت ها و خواسته هایم محقق می سازم.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *