آموزش‌ مهارت‌های زندگی

قوانین معنوی موفقیت: قانون دادن و گرفتن (بخشیدن و دریافت کردن)

هستی از طریق دینامیکی از معاملات فعالیت می کند… بخشیدن و دریافت کردن جنبه های متفاوتی از جریان انرژی در عالم هستند. و ما با بخشیدن آنچیزهایی که خود در جستجویشان هستیم، اجازه می دهیم فراوانی هستی در زندگی ما جریان پیدا کند.

من از طریق تعهد دادن به انجام اقدامات زیر قانون بخشیدن و دریافت کردن را رعایت می کنم:

۱. امروز هرکجا که می روم و با هر فردی که ملاقات می کنم، من به آنها هدیه ای خواهم داد. این هدیه می تواند یک تعریف باشد، یک گل باشد یا دعایی برای او باشد. من به هر فردی که امروز با او ملاقات دارم حتما یک هدیه می دهم، و از این طریق چرخه لذت، ثروت و فراوانی را در زندگی خودم و زندگی دیگران به حرکت در می آورم.

۲. امروز من با قدردانی و شکرگزاری همه هدایا و موهبت های زندگی که به من داده می شود را می پذیرم. من هدایای طبیعت را می پذیرم: نور خورشید را، آواز پرندگان را، باران و اولین برف زمستان را. من همچنین نسبت به اطرافیانم و هدایای آنها پذیرنده ام، خواه این هدیه ای از همسرم باشد، پول، تعریف و یا دعایی از جانب دیگری برایم باشد.

۳. من تعهد می کنم که اجازه دهم ثروت در زندگی ام جریان داشته باشد و این کار را از طریق دادن و دریافت کردن ارزشمندترین هدایای زندگی انجام می دهم: موهبت توجه کردن، محبت کردن، شکرگزاری و قدردانی کردن، و عشق. هر بار که من با کسی ملاقات می کنم، من در سکوت برای آنها شادی، لذت و سلامتی آرزو می کنم.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *