آموزش‌ مهارت‌های زندگی

قوانین معنوی موفقیت: قانون کمترین تلاش

هوشمندی طبیعت کارش را به آسانی و بی تلاش انجام می دهد… همراه با رهایی، هماهنگی و عشق. و زمانی که ما از نیروی هماهنگی، لذت و عشق استفاده می کنیم، می توانیم موفقیت و ثروت را بدون تلاش زیاد به زندگی مان دعوت کنیم.

من قانون کمترین تلاش را از طریق تعهد به انجام اقدامات زیر رعایت می کنم:

۱. من پذیرش را تمرین می کنم. امروز من انسانها، موقعیت ها، شرایط، و رویدادهایی که اتفاق می افتند را می پذیرم. می دانم که این لحظه همانطور هست که باید می بود، زیرا تمام عالم همانطور است که باید می بود. من خلاف انتخاب کل هستی و انتخاب این لحظه تلاش و تقلا نمی کنم. پذیرش من تمام و کمال است. من هر آنچه در این لحظه هست را همینطور که هست می پذیرم، نه آنطور که مایل بودم باشد.

۲. با پذیرش رویدادها و افراد به همان شکلی که هستند، من مسئولیت موقعیت هایی که در آنها قرار می گیرم و همه آنهایی که به عنوان مشکل تعریف شان کرده ام را پذیرفته ام. من می دانم که مسئولیت پذیری به این معناست که نه فرد و نه چیزی را مقصر نبینم (از جمله خودم را). من می دانم که هر مشکل در واقع موهبتی است پنهان، و هوشیاری من نسبت به فرصت ها به من اجازه می دهد تا از این مشکل استفاده کنم و آن را تبدیل به اتفاقی بهتر برای خودم کنم.

۳. امروز من هوشیارانه حالت غیر تدافعی را برمی گزینم. من نیاز به دفاع کردن از خودم یا عقایدم را رها می کنم و دیگر احساس نیاز به متقاعد کردن دیگران برای پذیرفتن نقطه نظرهایم نمی کنم. من نسبت به همه نقطه نظرها پذیرنده باقی می مانم و به هیچ یک با تعصب نمی چسبم.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

یک پاسخ

  1. من به قوانین معنوی خیلی علاقمندم.با اگاهی از انها احساس ارامش و قدرت میکنم.دست از فشار و کنترل و بی قراری برمیدارم.زندگی را در لحظه حس میکنم.از روانشناسی معنوی بسیار لذت میبرم و برایم بسیار موثر است.ممنونم

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *