آموزش‌ مهارت‌های زندگی

رسیدن به موفقیت

رسیدن به موفقیت ، چند گام ساده برای موفق شدن (راه های موفقیت)

از اساسی ترین و اصلی ترین شرایط رسیدن به موفقیت یک انسان در زندگی فردی و اجتماعی داشتن قدرت «مدیریت خود» است. انسان موفق، ریشه همه موفقیت ها را در درون خود جست و جو می کند. موفقیت به افراد برگزیده تعلق ندارد؛ موفقیت متعلق به شماست، اگر بخواهید به دنبال آن بروید. موفقیت را هیچ جا پخش نمی کنند، شما باید آن را بدست آورید، ولی نه با زور. اگر از درون فرد موفقی شوید می توانید موفقیت را بدست آورید.

گاهی اوقات، برای موفق شدن، به داشته‌ های بیشتری نیاز نداریم، بلکه نیاز داریم از برخی داشته‌هایمان دست بکشیم. با اینکه هر یک از ما تعاریف متفاوتی از موفقیت داریم، چیز های خاصی وجود دارند که در همه‌ جای دنیا یکسان هستند و اگر از آنها دست بکشیم، موفق‌ تر خواهیم بود. ما به شما دوره های مدیریت استرس و مدیریت اضطراب و تجسم خلاق را در این خصوص پیشنهاد می کنیم.

رسیدن به موفقیت با راه های زیر:

هر انسانى ناخداى کشتى زندگى خود است و زمانى موفق خواهد بود که خوب فکر کند، تعیین هدف کند، خوب حرکت کند و با تغییرات سازگار شود، خوب برنامه ریزى و عمل کند. هر شخصی در رسیدن به موفقیت با فراز و نشیب‌ ها و چالش‌ های بسیاری روبه‌رو می‌شود که اگر راه درست مواجه شدن و پشت سر گذاشتن آن‌ها را بداند، این چالش‌ ها نمی‌توانند مانعی برای رسیدن به موفقیت فرد باشند.

انسان دارای ابعاد مختلفی است که برای رسیدن به موفقیت باید تمام فاکتور‌های خود را پیشرفت دهد. موفقیت مفهومی است که پیشبرد تمام فاکتور‌های انسان (سلامتی، معنویت، ثروت، آرامش، عشق و خدمت به دیگران) را شامل می‌شود و فرد با پرورش تنها یک بعد وجودی خود نمی‌تواند ب. موفقیت دست یابد بلکه باید تمام زوایای وجودش را پرورش دهد تا به هدف نهایی خود در زندگی برسد.

رسیدن به موفقیت

 

از انجام کار هراس نداشته باشید :

شما باید همیشه جرات انجام غیر ممکن ها را داشته باشید، شروع کنید و جرات لازم را به دست آورید. فقط به فکر آسایش خود نباشید سعی کنید از این دایره خارج شوید و خود را رشد دهید، فعالیت های خود را بیشتر کنید، انتظار خود را از زندگی بیشتر کنید تا در همان راستا به سمت جلو پیشرفت کنید. همیشه با خود خیال پردازی و رویا داشته باشید، تا می توانید تلاش کنید تا به رویا هایی که در سر دارید برسید و امید خود را هیچ وقت از دست ندهید. روزهای خوب در انتظار شماست.

دست کشیدن از چند وظیفگی :

انسان‌های موفق این را می‌دانند و به همین دلیل وقتی کاری را شروع می‌کنند، تا آن را به پایان نرسانند، دست برنمی‌دارند. فرقی نمی‌کند آن کار چه باشد، یک ایده‌ی تجاری، گفت‌وگو یا ورزش. تمرکز کامل و تعهد داشتن نسبت به یک کار، امری ضروری است.

افراد موفق را الگوی خود قرار دهید :

سعی کنید برای رسیدن به موفقیت، افراد موفق را الگوی خود قرار دهید و اگر راه رسیدن به موفقیت آن ها کارآمد است برای شما، پس از آن نهایت استفاده را ببرید. مثلا بسیاری از افراد موفق، بخشی از موفقیت خود را از راه مطالعه به دست آورده اند، پس شما هم حتما مطالعه کنیدو دانسته های خود را افزایش دهید. هرچه اطلاعات شما بالاتر رود به موفقیت نزدیک تر می شوید.

به سمت موفقیت بروید :

ماروا کالینز می گوید: “موفقیت به سمت شما نمی آید شما باید به طرفش بروید”. موفقیت از آسمان در آغوش شما نمی افتد؛ باید به دنبالش بروید. باید تعقیبش کنید. باید بیشتر از هر چیز دیگری آن را بخواهید. یک فرد تنبل موفق نخواهد شد، فقط کسانی که می خواهند کار کنند، کسانی هستند که می خواهند به سمتش بروند.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *