آموزش‌ مهارت‌های زندگی

برقراری ارتباط با دیگران

نقش عزت نفس در روابط عاطفی

قطعا در رابطه هایی که قرار می‌گیریم بده و بستان هایی وجود دارد. بده و بستان عاطفی، فکری، کلامی، اگرکسی حس ارزشمندی بالایی داشته باشد در پیام هایی که به طرف مقابل میدهد او را هم دچار احساس خوب نسبت به خودش می‌کند. شما می‌توانید اثرات مثبتی را روی فرد مقابل بگذارید حتی بدون اینکه تلاش کنید. چرا؟ زیرا حالتان با خودتان خوب است. چون ارتعاشات خوبی دارید و احساسات و ارتعاشات مسری هستند.
ما وقتی در رابطه ای قرار می‌گیریم آن چیزی را میدهیم، که داریم. اگر احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم می‌توانیم احساس خوبی را به دیگری بدهیم.

دوره مهارت ارتباط بالغانه به شما کمک میکند تا رابطه ای بالغانه و سالم را تجربه کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

2 پاسخ

  1. با سلام خانم دکتر بسیار بسیار از شما و کلام زیبای شما و حس خوب شما تشکر می کنم. من حقیقت با یک مشکل مواجه شده ام در بحث شک و عدم اعتماد . خانمم در سن 40 سالگی با دو بچه بعد از دو سال تلاش در رشته پزشکی دانشگاه دولتی قبول شده است الان ترم دوم است . از زمانی که قبول شده است انگشتر ش را دراورده و می گوید نمی خواهم بفهمند من متاهل هستم چون همه مجرد هستند من طرد می شوم. بیشترین ارتباطش با پسرها است می گه چون دخترها زیاد کنجکاوی می کنند و با چت در خانه نیز با آنها ارتباط داره . بسیار اجتماعی است و اصلا از نظر او جنسیت مهم نیست و می گه من با همه ارتباط خوبی دارم با یکی و دو نفر از پسرها بیشتر ارتباط کلامی و چت داره در خصوص دادن جزوات حتی بعضی مسائل غیر درسی ولی عمومی (من چند ماه پیش به رمز گوشی اش دسترسی داشتم و می دیدم) الان گوشی اش رمزش را عوض کرده و اصلا اطلاعی از ارتباطش ندارم. می گه اصلا نباید به دانشگاه من بیایی و از کارهای دانشگاه بپرسی خودم اگر چیز مهمی است بهت می گم. قبلا در خصوص یک ارتباط چت با همکلاسی اش من بهم ریختم ، الان اصلا اجازه صحبت کردن در این خصوص به من نمی دهد. همکلاس هایش حداقل 15 سال از اون کوچکتر هستند البته قیافه خانمم جوری است که سنش پایین نشان می دهد کسی باور نمی کنه 40 سال دارد. خودش می گه من با همه بچه ها ارتباط خوبی دارم و اصلا جنسیت مهم نیست. بیشترین چیز خانم دکتر چت کردن با آنها در خانه است چون سرش همیشه تو گوشی است. البته درس هم زیاد می خوند. من هم خیلی درخانه کمکش می کنم. شاید 80% کار منزل بخاطر درسش با من باشدو زیاد دوستش دارم .البته خودش می گوید اینقدر به من نچسب یکم فاصله بگیر (همان حرف های شما) . از این ارتباطش با همکلاسی هایش می ترسم. الان یک ماشین خوب براش خریدم باهاش میره دانشگاه و بر می گرده. 15 سال سابقه معلمی در اموزش و پروش داره که الان بخاطر درسش مرخصی است. من 43سال دارم. و 5 سال پیش phd گرفتم.. خانم دکتر خواهشا کمکم کنید. من خیلی از کلام شما و راهنمایی شما بهره گرفته ام و کلیپ های زیادی از شما دیدم ولی هنوز یکم سردرگم هستم.

    1. سلام دوست عزیز
      شما نیاز به یک راهکار خاص ندارید شما باید مجموعه چیزهایی را در مورد خودتان و شیوه ارتباط بالغانه و قاطعانه با همسرتان را یاد بگیرید که بتوانید در رابطه با ایشون درطول زمان اعمال کنید این موضوع را بدانید که اگر خیلی زیاد به ایشون نزدیک شوید چه با مهربانی چه با کنترلگری ایشون بیشتر از شما فاصله خواهد گرفت و به نظر من مشاوره بگیرید و یا دوره جذابیت در رابطه را در کنار مشاوره بگذرونید.

      خانم دکتر شمیلا قنبری میتونن در این راستا به شما کمک کنن
      09125465175

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *