آموزش‌ مهارت‌های زندگی

رسیدن به موفقیت

وقتی قرار است همه بمیریم چرا باید رشد کنیم؟
دکتر فلاح: این سوال را اگر شما افسرده نیستید گوش کنید، اگر افسرده هستید و یک بی معنایی در زندگی شما وجود دارد باید بر روی افسردگیتان کار کنید.
با فرض بر اینکه افسرده نیستید به سوال شما پاسخ می دهیم، به طور کل فعالیت کردن، کار کردن، هدف داشتن، اشتیاق ایجاد می کند و نیروی زندگی را در ما بالا می برد، کسی که هدف دارد حالش خوب است و انگیزش بالایی دارد. و در هر چیز کوچکی میتواند معنا پیدا کند.
بله، چون فرصت زندگی کوتاه است ارزشمند است، در غیر اینصورت قدر لحظه ها را نمی دانستیم و استفاده ای را که باید نمی کردیم. اما می دانیم که محدوده ای داریم و در این محدوده می توانیم بده و بستان هایی کنیم که این بده بستان ها در وجود ما تاثیر می گذارند. بنابراین هدف می گذاریم و درراستای رسیدن به هدف کار می کنیم تا حال خوبی داشته باشیم، انرژی ما بالا رود و نگاهمان به زندگی عوض شود.
و دریافت های بیشتری داشته باشیم. زیرا انسان به طور کل کنجکاو به دنیا آمده است، فقط نیامده ایم زندگی را از لحاظ بیرونی پر کنیم، داشته ها را زیاد کنیم، پس هدف اصلی درون است.

برای اطلاعات بیشتر از دوره موفقیت و شادمانی استفاده کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *