آموزش‌ مهارت‌های زندگی

دوره – موفقیت و شادمانی

مدت دسترسی
همه مراحل
55 درس
امتحان 0
16 دانش آموز

موفقیت بزرگ از تلاش زیاد حاصل می‌شود

وقت و زندگی شما ارزشمند است. بزرگ‌ترین نوع تلف‌کردن وقت و زندگی، این است که سال‌ها وقت‌تان را صرف تحقق هدفی کنید که می‌توانستید تنها ظرف چند ماه به آن دست یابید. بزرگ‌ترین چیز در این دنیا این نیست که کجا ایستاده‌ایم، مهم این است که در چه مسیری حرکت می‌کنیم.

شروع کنید: نیروی نهان خود را آزاد کنید.

مهم نیست که از کجا شروع می‌کنید مهم این است چگونه به خط پایان می‌رسید.
توانمندی‌های ما از نقاط ضعف ما ناشی می‌شوند. تلاش و مبارزه به شما امکان می‌دهد که بر ناملایمات زندگی غلبه کنید و به موفقیت برسید.

هر تلاش را فرصت مناسبی برای رشد شخصیت در نظر بگیرید.

این خود تلاش است که شخصیت را می‌سازد و نه نتیجه‌ای که از آن حاصل می‌شود. اگر احساس می‌کنید که حق با شماست، بایستید و مبارزه کنید حتی اگر به نظر برسد که دنیا رو در روی شما ایستاده است. وقتی مداومت و پایداری به خرج می‌دهید و به موفقیت می‌رسید همه به شما خواهند گفت که از اول هم می‌دانستند که حق با شماست و موفق خواهید شد.
هر فعلی که ما انجام می‌دهیم، یک ما به ازایی در عالم به شکلی مشابه به ما بر ‌می‌گرداند. آنچه می‌کاریم را درو می‌کنیم و زمانی که ما فعالیت‌هایی را انتخاب می‌کنیم که برای دیگران شادمانی و موفقیت به همراه دارند، در واقع محصول کارمای خودمان هم شادمانی و موفقیت خواهد بود.

زندگی شاد و بی دغدغه، برای بسیاری از افراد آرزوست. آرزویی که نه تنها دست نیافتنی نیست، بلکه حق هر انسانی به حساب می‌آید. این افراد معمولاً به دنبال راه کارهای عجیب و غریب می‌گردند تا بتوانند زندگی شاد را تجربه کنند و به موفقیت برسند، غافل از اینکه داشتن حال خوب و آرامش، نه تنها نیاز به تکنیک های عجیب ندارد، بلکه با راهکارهایی کاملا ساده به دست می‌آید.

 

افراد موفق، همیشه یادگیرنده‌اند.

افراد موفق، همیشه یادگیرنده‌اند. آن‌ها نه تنها از یادگرفتن لذت می‌برند، بلکه نسبت به آن احساس نیاز می‌کنند؛ می‌دانند که همه چیز را نمی‌دانند بنابراین برای بهتر عمل کردن، از دانش و تجربه دیگران کمک می‌گیرند.
هنر افراد موفق در این است که علی‌رغم مشکلات و موانع در مسیرشان به موفقیت می‌رسند. آن‌ها این مشکلات و موانع را بهانه‌ای برای مایوس شدن و تلاش نکردن نمی‌دانند، بلکه در دشواری‌ها، بیشتر لزوم یادگیری و تغییر را حس می‌کنند.

حال شما جزو کدام گروه هستید؟

آیا نیاز به تغییر را در زندگی‌تان حس کرده‌اید؟

آیا نیاز به یادگیری را در زندگی‌تان حس کرده‌اید؟

هیچ وقت برای رشد و تغییر دیر نیست.

 

گزیده‌ای از سرفصل‌های دوره

  1. اقدامات لازم برای رسیدن به هدف چیست؟
  2. در مسیر موفقیت با دیگران هم‌مسیر شوید.
  3. مطلق‌اندیشی چیست؟
  4. اصول موفقیت چیست؟
  5. آیا همزمان می‌شود بر چند هدف تمرکز کرد؟
  6. و …

 

دوره‌های مرتبط

دوره – عزت نفس (مقدماتی)
دوره – عزت نفس (پیشرفته)
دوره – مدیتیشن انرژی جذب
دوره – هوش هیجانی، هوش عاطفی

 

 

راهنمای ثبت نام در دوره:

جهت عضویت در سایت، ابتدا باید با تکمیل فرم ثبت نام، حساب کاربری خود را بسازید.

اگر در سایت عضو هستید و حساب کاربری دارید، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، خرید خود را ادامه دهید.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، دوره‌ی خریداری شده در پنل کاربری شما در بخش ”دوره‌های من” قابل مشاهده است.

دوره‌های خریداری شده همیشه در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید بدون محدودیت آموزش‌ها را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.

پیشنهاد ما این است که جلسات را با فاصله ببینید و حتماً از آموزش‌ها یادداشت‌برداری کنید.

انجام تمرینات گفته شده، در روند رشد و تغییرتان نقش به‌سزایی دارد.

لازم به ذکر است که این دوره به صورت آنلاین قابل استفاده است و امکان دانلود وجود ندارد.

چنانچه در روند خرید، با سوالی مواجه شدید، با کارشناسان پشتیبانی و مشاوران آموزشی مجموعه تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی: 

تلفن:  88840056 – 021

تلفن:  88840057 – 021

شماره واتس‌آپ: 5804 257 0938

 

به شبکه‌های اجتماعی ما بپیوندید

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوب

آواتار کاربر
دکتر ویدا فلاح روانشناس و مدرس مهارت های زندگی است که فعالیتش را در این حوزه از سال ۱۳۷۷به طور رسمی آغاز کرد.

4 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید
    زمانی که می خواستم در این دوره شرکت کنم بیشتر اسم دوره من را جذب کرده بود چون میخواستم ببینم واقعا راهکاری برای موفق شدنم وجود دارد زمانی که این دوره را شروع کردم و تمرینات را انجام دادم موفقیت خود بخود در زندگی من به وجود آمد. در صورتی که من فقط یک سری تمرینات ساده انجام دادم ولی همین تمرینات ساده دستاوردهای بزرگی به همراه داشت. دستاوردم را نوشتم تا دوستان دیگر ببینند و متوجه شوند این دوره چقدر موثر است.

  2. سلام خانم فلاح وقتتون بخیر من کلا درمورد کمک کردن به دیگران گیج شدم میشه نحوه صحیح کمک به دیگران چه مالی وچه غیر مالی توضیح بدید ؟ مثلا اگه کسی ناراحت باید بهش کمک کنم یا صبر کنم خودش ازم کمک بگیره

    1. سلام دوست عزیز:
      کمک کردن قواعدی دارد اولین نکته مهم آن این است که آیا فردی که ناراحت است و مشکل دارد از شما کمک خواسته؟ اگر نخواسته ورود نکنید اگرکنارش هستید همدلی کنید نشان بدهید که شما هم متاثر از شرایط او هستید و ناراحتید ولی اقدامی انجام ندهید. اصولا تا آدمها درخواست نکنند نباید قدم پیش بزاریم و کارهایی انجام دهیم. اون موقع ممکن است حتی از اینکه شما ورود کردید ناراحت شود. شاید میخواهد در موقعیت ناراحتیش باقی بماند.
      در مورد کمک مالی هم هم حواستان باشد حتی اگر عنوان کرد که به او کمک کنی حتی اگر داشتید یه حدی کمک کنید که می دانید میتواند برگرداند چون اون فرد نسبت به شما متوقع خواهد شد و بع فکر میکند که شما باید به او کمک کنید بنابراین وقتی میخواهید کمک مالی کنید زمان بدهید که تا چه تاریخی برمیگردانی؟ اما شرایط فرق میکند.
      که در مورد خانواده فرق میکند ولی اگر دوستانتان تقاضای کمک دارند با یه حداقلی شروع کنید و بعد ببینید چقدر خوش قول و متعهد است که بر میگرداند و کلا شما را بانکی نبیند که هر وقت خواست بیاد وام بگیرد. چون اگر زمانی نه بشنوند ممکن است حالشان بد شود.

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *