آموزش‌ مهارت‌های زندگی

ویدا فلاح- روانشناس و مدرس مهارت های زندگی

چرا فرد متاهل به سمت روابط نامشروع کشیده می شود؟

ازدواج بخشی از زندگی ما است. و همه ما مایلیم این رابطه، موفق و توام با احترام، اعتماد و صداقت باشد.اما این روزها که موضوع خیانت، موضوعی است که زندگی زوج های بسیاری را درگیر کرده است، یا نگرانی زوج های متعددی در این باره وجود دارد، باید سعی کنیم با نگاهی منطقی، بالغانه و تحلیلی به این موضوع توجه کنیم تا سبک زندگی مان را طوری برگزینیم که احتمال بروز خیانت در رابطه مهم مان به حداقل برسد و بتوانیم رابطه ای توام با عشق و آرامش در کنار شریک زندگی مان داشته باشیم.

مهمترین رویداد این است که ما برای رابطه سرمایه گذاری نمی‌کنیم، آنقدری که باید وقت بگذاریم و کنار هم اوقات خوشی را ایجاد کنیم و نیارهای عاطفی یکدیگر را ارضا کنیم، یکدیگر را تحسین نمی‌کنیم، تشویق نمی‌کنیم، استاد در ایراد گرفتن هستیم، تهاجمی برخورد می‌کنیم، همه این موارد جذابیت را در طول زمان برای ایجاد رابطه سالم پائین می‌آورد و از لحاظ روانی کیلومترها فاصله می‌اندازد.

 

در ادامه به شما دوره طلاق عاطفی را معرفی می کنیم:

طلاق عاطفی

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

یک پاسخ

  1. درود خانم دکتر عزیز و ممنونم از اموزش های عالی شما.من از اموزش ها و نکات شما خیلی استفاده می کنم و از پارسال ابان ماه شروع کردم به شرکت در کلاسهای شما و بسیار دستاورد داشتم.مشکل اصلی من شاید در رابطه بی اعتمادی و شک و نا امنی باشه که باعث شده همیشه حساسیت داشته باشم به نامزدم به رابطه هاش به هر ارتباطش به هر پیامی که در فضای مجازی برام فوروارد میکنه و با خودم مدام این فکر رو دارم که این پیام رو براش کی فرستاده و…در حال خاضر دارم دوره ی تله رهاشدگی رو میگذرونم و بسیار مشتاق تغییر هستم و از شما سپاسگزارم. درخواستی که از شما دارم خانم دکتر اینه که لطفا در مورد عشق و اعتماد و هنر زن بودن و قوی شدن و نترسیدن برامون اموزش های بیشتری بگذارید ما مشتاقانه شرکت می کنیم و قدردان هستیم.فکر می کنم مشکل من مشکل افراد زیادی باشه.باز هم سپاس

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *