آموزش‌ مهارت‌های زندگی

گونه بفهمیم دختری دوستمان دارد

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد ؟ (نشانه های علاقه دختر به پسر)

دخترها از پسرها پیچیده ترند! همین موضوع باعث میشود که برای خیلی از افراد این سوال پیش آید که چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد و از روی کدام نشانه ها بفهمیم علاقه ای هست یا خیر! این روز ها همه ادعای عشق می کنند و دم از عاشقی بی حد و اندازه می زنند اما چگونه می توان فهمید که چه کسی راست می گوید؟

ترکیب روحیات عاطفی با روحیات منطقی در دختران باعث شده است آن ها خلق و خوی متفاوت تر و پیچیده تری نسبت به آقایان داشته باشند. دختران حساس تر هستند و با ظرافت بیشتری مسائل را دنبال می کنند. عشق و علاقه آنان به جنس مخالف، به شکل پیچیده ایی است.

اغلب دختران موضوعات خود را به طور شفاف و به اصطلاح تابلو بیان نمی کنند. به بیان دیگر دختران محافظه کار تر از پسران هستند. راهکارهای مختلفی برای اینکه بفهمیم دختری دوستمان دارد, موجود است. اگرچه این راهکارها شاید برای تمام دختران یکسان نباشند, اما کمک بسیاری در شناخت بیشتر آن ها می کند.

باید بدانید که عشق دختر به پسر مسئله‌ ای است که خیلی وقت‌ ها پنهان می ‌ماند. چرا که دختران از ابراز احساسات خود به پسران خجالت می‌کشند و یا آن را نشانه‌ شکستن غرور خود می‌پندارند. با این حال عشق دختران به صورت ناخواسته در رفتارها، حرکات و گفتار آن‌ها با شخص مورد نظر مشخص می شود. دوره هایی چون جذابیت در رابطه، عزت نفس، شناخت قبل از ازدواج شما را در شناخت طرف مقابل و داشتن یک رابطه خوب کمک می کند، کافیست کلیک کنید.

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد ؟ نشانه های علاقه دختر به پسر :

کنجکاوی :

دختری که به شما علاقه دارد، در موردتان کنجکاو است. راجع به هر چیزی که مربوط به شماست سوال می‌کند و می‌خواهد از آن سر در بیاورد. ممکن است مدام از شما سوال بپرسد که چه کار می‌کنید، مشغول چه‌ کارهایی هستید و یا چه سرگرمی‌هایی دارید.

هنگام تماس چشمی، نگاهش را از شما می‌دزدد :

خب، دختر مورد نظر ممکن است مرتبا به شما نگاه کند، اما هنگامی که شما هم به او نگاه ‌کنید، احتمالا نگاه خود را از شما می‌دزدد. این یک حالت کاملا عصبی است. او خجالت‌ می‌کشد (زیرا شما را دوست دارد) و نمی‌خواهد شما بدانید که شما را نگاه می‌کرده. اگر  آن دختر از تماس چشمی طولانی اجتناب کند، به خصوص اگر اول او به شما نگاه کرده باشد، این نشانه بسیار خوبی است که به شما علاقه‌مند است.

لبخند زدن به شما :

احساسات درونی هر فرد در رفتارش نمود پیدا می کند به عنوان مثال حالت چهره ی شما هنگامی که از منظره ای به شوق آمده اید با هنگامی که از دیدن آن ناراحت شده اید تفاوت دارد. وقتی دیدن چیزی اشتیاق درونی انسان را بر می انگیزد ناخودآگاه این اشتیاق از اعضا و جوارح او هم کاملا معلوم می شود.

با شما رفتار عجیب و غریب دارد :

شاید شما هم این داستان زیبا را شنیده باشید که وقتی لیلی ظرف آب مجنون را شکست و همه خیال می کردند که از او متنفر است مجنون با نگاهی عاشقانه این رفتار را معنی به عشق کرد که ” اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی ”

 بی قرار شدن :

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد.

دخل و خرج شما را ارزیابی می کند :

دختری که به شما علاقمند است بارها و بارها در خیالات خود زندگی با شما را تصور می کند. او شما را به چشم مرد خانه می بیند نه دوستی که قرار است مدتی را با او خوش بگذراند. او از درآمد و وضعیت مالی شما سوال هایی می پرسد زیرا او شما را به چشم مردی می ببند که قرار است به او تکیه کند و همه ی حواسش را جمع می کند تا این تکیه گاه محکم باشد.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *