آموزش‌ مهارت‌های زندگی

جذابیت در نگاه اول

جذابیت در نگاه اول – چگونه در نگاه اول جذاب به نظر برسیم؟

شاید همه ما تا به حال به این فکر کرده باشیم که چگونه در نگاه اول جذاب به نظر برسیم. جذابیت در نگاه جنس مخالف صرفا داشتن ظاهری زیبا نیست. افراد جذاب کشش قوی و خاصی دارند. البته ممکن است جذب ظاهر زیبای فردی هم بشویم، اما عموما اعتماد به نفس، شور و شوق و شخصیت دیگران است که ما را جذب می‌کند.

ما در ادامه مقاله به شما راهکارهایی ارائه می دهیم تا بتوانید در نگاه اول جذاب به نظر برسید البته که انجام این راه ها، تاثیر گذار خواهند بود اما دوره های آنلاین روانشناسی چون عزت نفس، جذابیت در رابطه، هوش هیجانی، مدیریت اضطراب و مدیریت استرس نگاه دقیق تر و روانشناسانه تری نسبت به موضوع مورد نظر شما که همان جذابیت می باشد، دارند بنابراین شما با کلیک برروی لینک هر دوره می توانید اطلاعات لازم را بدست آورید و درصورت احساس نیاز، دوره را خریداری نمایید.

جذابیت در نگاه اول

راه های جذابیت در نگاه اول (جذابیت در نگاه جنس مخالف):

خود واقعیت باش

بسیاری از افراد با قرار دادن شخصیت های دروغین ، خود واقعی خود را پنهان می کنند. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، نه تنها مانع از خود واقعی خود می شوید ، بلکه روابط نادرستی نیز ایجاد می کنید.

هیچ دلیلی وجود ندارد که خطاهای خود را پنهان کنید یا وانمود کنید که آنها وجود ندارند. خصوصیات واقعی خود را در آغوش بگیرید هیچ کس انتظار ندارد که شما کامل باشید. کسانی که به خود وفادار هستند ذاتا جذابیت بیشتری دارند. هرگز از کوتاه آمدن خجالت نکشید، واقعی بودن به معنای پذیرفتن کیستی و در نتیجه دوست داشتن خود است.

با هدف صحبت کنید

نکته جالب در مورد کسانی که با حرف های خود هدف دارند. فقط به خاطر گذاراندن زمان و پر کردن اوقات، صحبت نکنید. وقتی صحبت می کنید ، با اقتدار و با هدف صحبت کنید. سخنی از آبراهام لینکولن که می گوید :”بهتر است دهان خود را بسته نگه دارید و یک احمق به حساب بیایید تا اینکه آن را باز کنید و شک و تردید را برطرف کنید.”

واقعا بلد باشید که گوش کنید

در دنیای فزاینده نظر ، مهارت گوش دادن واقعی به یک هنر گمشده تبدیل شده است. وقتی صحبت می کنید ، واقعا صحبت کنید و وقتی گوش می دهید ، واقعا گوش دهید. قضاوت را به حالت تعلیق درآورید و قلب و ذهن خود را برای گوش دادن باز کنید. شخصی که واقعا بلد است گوش دهد مغناطیسی است.

لبخند بزنید

در کنار خندیدن ، لبخند زدن یکی از ساده ترین راه های تابش جذابیت است. وقتی لبخند می زنید با همه اطرافتان ارتباط برقرار می کنید. آیا می دانید موفق ترین افراد، بیشتر لبخند می زنند؟ درسته. به علاوه ، لبخند مسری است و لبخند شما به لبخند زدن دیگران کمک می کند.

ارتباط چشمی برقرار کنید

توانایی نگاه کردن به چشم دیگران اعتماد به نفس خاصی را نشان می دهد. همچنین امکان ارتباط بهتر با دیگران را فراهم می کند. برقراری ارتباط چشمی با کسانی که در اطراف هستند را تمرین کنید. آنها را تصدیق کنید. نگاه کردن به چشمان آنها اهمیت شما را نشان می دهد.

گله و شکایت نکنید

اگر مانند اکثر مردم هستید ، بسیاری از افکار و گفتگوهای شما شامل شکایت است. شکایت مانند صندلی گهواره ای است. در ابتدا احساس راحتی می کنید و احساس می کنید کاری را انجام می دهید اما در نهایت به جایی نمی رسید. تمام توان خود را انجام دهید تا شکایت نکنید.

احساس جذابیت کنید

هرکدام از ما زیبایی طبیعی سرریز می کنیم. وقتی احساس جذابیت می کنید جذابیت را آزاد می کنید. وقتی صمیمانه باور کنید فردی جذاب هستید ، اطرافیان شما نیز همین فکر را خواهند کرد.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *