آموزش‌ مهارت‌های زندگی

دلایل دور شدن مردها از زن ها

دلایل دور شدن مردها از زن ها – دور شدن همسر در زندگی زناشویی

دور شدن مردها از زن ها دلایل متعددی می تواند داشته باشد که در این مقاله به آن ها می پردازیم. فاصله گرفتن یک مرد از همسر یا شریک عاطفیش راهی منفعلانه، پرخاشگرانه برای کنار آمدن با مشکلات طولانی مدتی است که در رابطه آن ‌ها وجود دارد.

توجه : دوره های روانشناسی آنلاین چون عزت نفس، جذابیت در رابطه، رهایی از ترس، حل اختلافات زناشویی، طلاق عاطفی می توانند شما را در داشتن رابطه ای گرم و صمیمی کمک خواهد کرد برای شروع کافیست برروی لینک هردوره کلیک کنید.

دلایل دور شدن مردها از زن ها

از دلایل دور شدن مردها از زن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از دلایل دور شدن مردها از زنان ، شکوه و شکایت مداوم زنان می باشد :

شاید دلیل فاصله گرفتن همسرتان از شما این باشد که شما دائماً از او انتقاد می‌کنید. اگر هر کلمه‌ای که از دهانتان خارج می‌شود، توهین، انتقاد یا یک نظر تحقیرکننده است، احتمالا همسرتان تصمیم گرفته است از شما دور شود تا دیگر مجبور نباشد این همه تحقیر و منفی ‌بافی را تحمل کند. درست است که همیشه باید نظرات و احساسات خود را آزادانه مطرح کنید و شریک عاطفیتان را از ذهنیات و افکارتان مطلع کنید، اما بهتر است مهارت‌های ارتباطی خود را نیز بررسی کنید تا اگر همواره رفتار تهاجمی و توهین‌آمیزی دارید که احساسات مرد مورد علاقه‌تان را آزرده می‌کند، این رفتار را اصلاح کنید.

نداشتن تنوع در رابطه جنسی :

مردان تنوع را دوست دارند. یکنواختی در رابطه جنسی باعث می‌شود که آن‌ها به تدریج علاقه خود را در رابطه از دست بدهند. سعی کنید هرازگاهی تغییراتی در ظاهر، لباس و پوزیشن‌های رابطه جنسی تان ایجاد کنید، سعی کنید رابطه جنسی خود را با نوآوری، تجربیات جدید و ماساژهای جنسی، هیجان انگیز کنید. شاید باور نکنید ولی با انجام چند کار ساده می‌‌توانید مانع از دلزدگی و دور شدن همسر در زندگی زناشویی شوید.

توقع زیاد داشتن :

باید این را بدانید که هیچکس به خصوص یک مرد، دوست ندارد که به او بگویند چه کار کند. اما مردان می دانند که مواردی وجود دارد که باید روی آن ها کار کنند و حاضرند به راهنمایی شما در این مورد گوش دهند. اگرچه کمی راهنمایی و نصیحت گاه و بیگاه، با رئیس مابانه رفتار کردن دو چیز متفاوت است؛ اما اگر شما بصوت مداوم از او چیزهای زیادی بخواهید و موارد زیادی را گوشزد کنید ممکن است باعث شوید او علاقه اش را از دست بدهد. این را به یاد داشته باشید، اگرچه کاملا منطقی است که در یک رابطه چیزهایی بخواهید، اما مرزی وجود دارد که نباید از آن بگذرید.

سرد شدن و نادیده گرفتن همسر :

مسلما نادیده گرفته شدن از سوی همسرتان و فاصله گرفتن او شما را ناراحت کرده است و طبیعی است که بخواهید این کارش را جبران کنید. اما اگر این رابطه‌ برایتان باارزش است، بهتر است تمام پل‌ها را پشت سرتان خراب نکنید و راهی هم برای بازگشت همسرتان بگذارید. اگر متقابلا نسبت به او سرد شوید و به او بی‌توجهی کنید، ممکن است به جای این که با گره زدن طناب در حال پاره شدن رابطه‌تان به هم نزدیک‌تر شوید، با پاره شدن این طناب برای همیشه از هم دور شوید.

فراموش نکردن احساسات قدیمی :

اگر با مردی وارد رابطه شده اید که به تازگی از شریک قبلیش جدا شده باید بدانید که هنوز از شریک قبلی اش نگذشته است و هیچوقت هم نگذشته بود. او اصلا نباید از اول با شما قرار می گذاشت و این اصلا اشتباه شما نیست. اما هرچقدر هم سخت تلاش کنید تا بر گذشته اش غلبه کند، همه چیز به او بستگی دارد و تنها او می تواند خودش را درست کند

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *