آموزش‌ مهارت‌های زندگی

رازهای مردانه که زنان باید از آن مطلع باشند! (رازهایی که مردان به زبان نمی آورند)

در این مقاله رازهای مردانه ای را به شما میگوییم که مردها هرگز به خانم ها نمیگویند و درباره آن ها با خانم ها صحبت نمیکنند. دنیای مردان با همه ابهتش رازهایی را در دل خود جا داده است که اگر زنان به آن رازها مشرف شوید، می توانند بدون هیچ زحمتی یک زندگی مشترک ایده آل برای خود و همسرشان بسازند. در کانون خانواده آنچه که باعث تداوم و بقای صمیمیت می گردد رفتارها و اعمال زن و مرد نسبت به هم است. در این میان نقش یک زن می تواند در ایجاد فضایی دلپذیر و جذاب بسیار مهم و قابل توجه باشد

ممکن است برداشت غلط از یک رفتار، باعث خاتمه یافتن یک رابطه عاطفی شود. برخی زوج ها به علت عدم درک متقابل، دچار سوء تفاهم و بوجود آمدن کدورت در رابطه خود می شوند. شاید علت اصلی این کدورت، تفاوت دنیای زنان و مردان باشد. اگر مایلید بیشتر با دنیای مردان و رازهایی را که ممکن است هیچ گاه برای شما بازگو نکنند آشنا شوید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

رازهای مردانه

رازهای مردانه عبارتند از :

مردان علاقه خود را اغلب با رفتار نشان می دهند :

یکی از رازهای مردانه این است که برخی از مردان ترجیح می‌دهند به جای گفتن دوستت دارم، با حرکات و اعمالشان علاقه خود را نشان دهند. تعجب نکنید اما بعضی از مردان ممکن است با کمک کردن در امور خانه، تمیز کردن حیاط و حتی بیرون گذاشتن زباله‌ها، عشق خود را به طرف مقابل نشان دهند. پس نشنیدن “دوستت دارم” از زبان فردی که با او در رابطه هستید را به معنی بی‌احساس بودن و کم‌ علاقگی او نپندارید.

مردان دیر تعهد می دهند اما طولانی :

از دیگر رازهای مردانه اغلب مردان از تعهد دادن می ترسند به این دلیل که به ازدواج سخت گیرتر و جدی تر نگاه میکنند بنابراین تا زمانی که مطمئن نشوند، می توانند تا آخر عمر زندگی مشترک خود را تامین کنند، ازدواج نخواهند کرد.

تقویت کردن رابطه برای مردان بیشتر با عمل کردن همراه است :

مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند مانند انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و یا برقراری رابطه زناشویی به همسرشان نزدیک تر می شوند و روابطشان را تقویت می کنند.

داشتن حس حسادت قوی در وجود مردان :

مردان حس حسادت قوی در وجودشان نهفته شده است برای مثال اگر شما با مرد غریبه ای شروع به صحبت کردن کنید، سریعا با سرد شدن و بی تفاوتی احساسات در شریک زندگی تان مواجه می شوید.

مردان مورد تمجید قرار گرفتن را دوست دارند :

باید در نظر داشته باشید همانگونه که زنان به دنبال تحسین هستند، مردان نیز دوست دارند که از سوی شریک زندگی شان مورد تمجید قرار بگیرند اما هیچ گاه این خواسته را به زبان نمی آورند.

در هنگام صحبت کردن با مردان آنها خیلی تصدیق نمیکنند :

وقتی شما دارید به حرف های دیگران گوش می سپارید، با عباراتی مانند بله، فهمیدم، متوجه هستم یا تکان دادن سر، گفته های فرد مقابل را تصدیق میکنید اما اغلب مردان این کار را انجام نمی دهند. این به معنی گوش ندادن آنها یا عدم توجه آنها نیست درسته که ممکن است آنها در طول صحبت از عبارات تصدیق کننده استفاده نکنند اما آنها به حرف های شما گوش میدهند و همزمان به حرف های شما فکر میکنند.

مردان به آراستگی بیشتر از زیبایی اهمیت می دهند :

 زیبایی زنان برای مردان اهمیت آنچانی ندارد اما مردان به زنانی که به ظاهر خود رسیدگی می کنند توجه بیشتری دارند زیرا ظاهر آراسته اعتماد به نفس افراد را بالا می برد و این موضوع باعث می شود که بیشتر در نظر مردان جلوه کنند.

مردان از رابطه پدر و مادر خود پیروی میکنند :

اگر میخواهید بدانید که یک مرد در رابطه عاطفی چگونه عمل میکند، می توانید به رابطه پدر و مادر او دقت کنید. خواه ناخواه رفتار والدین او سرمشق مردان می شود.

فکر کردن به رابطه جنسی در مردان :

اغلب مردانی که زیر 60 سال هستند حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر میکنند همچنین تصویر سازی و ابخیال بافی در این موارد تقریبا دو برابر زنان می باشد. فکر کردن به رابطه جنسی در مردان، موضوعی طبیعی و غیرقابل تغییر است.

اغلب مردان از زبان بدن چیزی نمیدانند :

مردان کمی وجود دارند که با زبان بدن آشنا باشند و بتوانند ناراحتی همسر خود را از روی تغییر لحن صدا و حرکات صورت درک کنند. پس اگر از دست همسرتان ناراحتید و یا می خواهید پیامی به او بدهید ، آن را مستقیم بیان کنید.

لذت بردن همسر برای مردان اهمیت دارد :

خوشحالی زنان برای همسرانشان موضوعی بااهمیت است. بهتر است احساسات و خواسته هایتان را صریح بیان کنید زیرا یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود اما اگر خواسته خود را صریحا بگویید، نه تنها همسرتان به آن گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

مردان هم گاهی برای رابطه جنسی آماده نیستند :

یکی دیگر از رازهای مردانه این است که : برخلاف تصور خیلی از افراد که فکر میکنند مردان همیشه به داشتن رابطه جنسی تمایل دارند، برخی عوامل چون داشتن استرس، اضطراب و مشغولیت دهنی مانع از برقراری رابطه خوب در مردان می شود بنابراین اگر همسر شما از برقراری رابطه سرباز زد به این معنی که دیگر شما را دوست ندارد نیست.

اغلب مردان رویداد های ناخوشایند را فراموش میکنند :

معمولا زنان اتفاقات ناگوار و کدورت ها را به خاطر می سپارند این فراموش نکردن منجر به احساس نگرانی ، اضطراب و ناراحتی می شود اما مردان می توانند اغلب این رویداد های ناخوشایند را سریع تر فراموش کنند به همین دلیل ممکن است شما بخواهید درخصوص بحث ناتمام روز قبل با همسرتان صحبت کنید درصورتی که او به طور کامل آن را فراموش کرده است.

اغلب مردان درخصوص علایق خود صحبت نمیکنند :

از رازهای مردانه این می باشد که اگر مردان در رابطه خود احساس دوست داشته شدن و قدرشناسی نکنند، ممکن است در مکان‌های دیگر دنبال خواسته‌هایشان بگردند. برخی مردان خود را با کار و یا ورزش سرگرم می‌کنند و عده ‌ای نیز با زنان دیگر رابطه برقرار می‌کنند. برای پیشگیری از این اتفاق بهتر است زن و شوهر در خصوص علایق و خواسته های خود با هم صحبت کنند و با بی توجهی نسبت به این موضوع مسائل رابطه خود را بحرانی نسازند.

راهکارهای مناسب برای داشتن رابطه ای صمیمی با همسر براساس خصوصیات دو طرف، استفاده از دوره های غیر حضوری روانشناسی با تدریس دکتر فلاح می باشد این دوره ها عبارتند از :

دوره  حل اختلافات زناشویی

دوره رابطه بدون خیانت

دوره جذابیت در رابطه

دوره اصول گفتگو

دوره طلاق عاطفی

دوره مدیریت اضطراب

نکته : برای استفاده از هر دوره کافیست برروی لینک دوره مدنظر خود کلیک کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *