آموزش‌ مهارت‌های زندگی

راه های رسیدن به هدف – چگونه به خواسته هایمان برسیم ؟

همه انسان ها اهدافی در زندگی خود دارند. برای رسیدن به هدف های خود باید راه های رسیدن به هدف را بشناسید. انواع مختلفی از اهداف هستند که شما منجر به تلاش برای رسیدن میکند از جمله این اهداف رفتن به سفر، خرید یک وسیله، کم کردن وزن، راه اندازی یک کسب و کار و … می باشد. دوره تجسم خلاق شما را برای رسیدن به خواسته هایتان کمک خواهد کرد کافیست برروی لینک کلیک کنید.

طبق گفته روانشناسان ،تقریبا 8%از افراد به اهداف و تصمیمات خود می رسند و این آمار نشان دهنده این است که 92 درصد از افراد اهداف خود را مشخص می کنند و یا حتی تا نیمه راه ادامه می دهند اما ممکن است به هر دلیل آنرا رها کنند. در واقع راز این افراد کاملا واضح است و آن هم توانایی و پیش گرفتن منطقی هدف خود می باشند.

آیا تا به حال به اهداف تعیین شده خود فکر کرده اید؟

من برای سال های زیادی انجام تمرینات مدیتیشن را در لیست خودم قرار دادم، اما به سختی این تمرینات را انجام می دادم. در حقیقت، این مورد در طی پنج سال گذشته در فهرست اهداف من بوده است، اما حتی من یک دراز و نشست ساده را نیز انجام ندادم. هر وقت تلاش کردم در خانه این تمرینات را انجام دهم، یا از احساس خستگی یا احساس نفرت آن را انجام دادم. در عین حال جلسات یوگا را خیلی دوست داشتم و برای گذراندن یک ساعت تمرین به مرکز یوگا می رفتم. بنابراین تصمیم گرفتم برای انجام تمرینات مدیتیشن راه های دیگری را امتحان کنم.

راه های رسیدن به هدف

قبل از هرکاری اهداف خود را یادداشت کنید :

از آنجایی که ما آدم های پرمشغله و پردغدغه ای هستیم، ممکن است با گذشت زمان اهداف را فراموش کنیم و یا دیگر شور و اشتیاق گذشته را برای رسیدن به هدف ها نداشته باشیم.

راه های رسیدن به اهداف :

  • اول هدفی مشخص برای خود تعیین کنید
  • بعد از تعیین می توانید رویای خود را تصور کنید
  • و بعد از تصویر سازی شما باید براساس هدفتان تلاش هم کنید
  • زمان بندی کنید
  • و درآخر بعد از همه تلاش ها به خدا توکل کنید

روی تعهد خود تمرکز کنید، نه روی انگیزه :

به این فکر کنید که چقدر به هدف خود پایبند هستید و تعهد دارید ؟ هدفتان چقدر برای شما مهم است و برای رسیدن به آن باید چه فداکاری هایی کنید یا متحمل چه سختی هایی شوید ؟ اگر خودتان را متعهد به هدفتان بیابید ، قطعا انگیزه کافی برای آن را نیز پیدا می کنید.

تصویر سازی چه کمکی در رسیدن به اهداف می کند؟

اول از همه باید احساسات منفی و افکار منفی را از خود دور کنید. زمانی که همه چیز خوب پیش می رود، سرشار از انرژی مثبت می شوید و زمانی که سختی ها را تجربه می کنید ، نیاز دارید که انرژی و شادابی خود را افزایش دهید و بنابراین سعی در تغییر شرایط و وضعیت داشته باشید. اگر مدام با خودتان تکرار کنید که از شغلم متنفرم، قطعا همه چیز بد پیش می رود و در کنار آن هیچ تصویر مثبتی هم به ذهنتان خطور نمی کند. یک تمرین عالی را به شما پیشنهاد می کنیم، فقط به مدت سه روز  تصویر های مثبت در ذهن بپرورانید و فقط کلام مثبت بر زبان بیاورید. به زودی نتیجه آن را میبینید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *