آموزش‌ مهارت‌های زندگی

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم ؟ سوالی است که خیلی از زنان و دختران از خود می پرسند. راه دست نیافتنی بودن یک دختر در چیست؟ دست نیافتنی بودن یعنی بی محلی کردن و فاصله گرفتن ؟

منظور از دست ‌نیافتنی بودن برای مردان، بی‌ محلی کردن یا فاصله گرفتن نیست. هیچ‌ فردی دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شود یا به او بی ‌محلی شود اما گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه ‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می ‌کنند.

در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ای ندارد بنابراین شما باید بدانید که دست ‌نیافتنی بودن یعنی اینکه شما ارزشمند هستید. همه انسان‌ ها ارزشمند هستند اما گاهی این ارزشمندی را فراموش می ‌کنند یا نمی ‌توانند آن را به دیگران نشان بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر از  راه های دست نیافتنی بودن کافی است برروی لینک دوره عزت نفس و جذابیت در رابطه کلیک کنید.

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

برخی از راه های چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم عبارتند از:

  • لباس مناسب بپوشید
  • تناسب اندام خود را حفظ کنید
  • خود را با زنان دیگر مقایسه نکنید
  • آنچه را که احساس راحتی می کنید، انجام دهید
  • شاد باشید
  • خوش بو باشید
  • از اینکه خودتان باشید، نترسید
  • روحیه خود را مدیریت کنید
  • اعتماد به نفس داشته باشید

برای افزایش جذابیت خود آرام باشید و در لحظه زندگی کنید :

وقتی ذهن شما در گذشته یا آینده است لذت بردن از زندگی دشوار است. به جای نگرانی درباره آنچه که اخیرا گفتید و یا آنچه ممکن است بعد اتفاق بیفتد، از لحظه ای که در آن هستید لذت ببرید. اگر عصبی هستید و مطمئن نیستید که چه باید بگویید ، یک راه عالی برای برقراری ارتباط با کسی این است که از او سوالاتی کنید. یا درخواست مشاوره از کسی در مورد موضوعی ، یا تشویق وی برای صحبت در مورد خود، راهی عالی برای دوست داشتن شماست. اگر در طول زندگی با دیگران آرام و متمرکز باشید ، احتمال اینکه آنها از همراهی شما لذت ببرند و دوباره به دنبال آن باشند، خواهد بود.

در جهت چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم باید بتوانید شنونده فعال باشید :

اگر در حال صحبت با مردی هستید که دوست دارید آن را جذب کنید، راهی مطمئن برای جلب علاقه شما به آنها این است که به طور فعال به آنها گوش دهید. گوش دادن فعال شامل مراحل زیر است:

  • صحبت را قطع نکنید
  • قضاوت نکنید
  • سر خود را تکان دهید یا از نشانه های کلامی کوتاه (مانند بله، متوجه هستم و …) استفاده کنید تا نشان دهید که صحبت شخص را تایید می کنید.
  • سوالاتی را مطرح کنید تا نشان دهد شما به صحبت او توجه کرده اید و علاقه مند هستید.

در جهت چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم باید اشتیاق و علایق خود را به اشتراک بگذارید:

وقتی شما در مورد احساسات خود صحبت می کنید، باعث می شود شما در محیط زندگی هیجان انگیز و سرگرم کننده باشید. هنگامی که با مرد مورد علاقه خود صحبت می کنید ، نترسید که کمی درباره آنچه برای شما مهم است فاش کنید. فراموش نکنید که در مورد علایق او نیز سوالاتی کنید چراکه این به او نشان می دهد که شما دوست دارید او را بهتر بشناسید و می تواند به او کمک کند تا به شما نزدیکتر باشد.

نشان دهید که به او اهمیت می دهید:

کارهای کوچکی انجام دهید تا به او نشان دهید علاقه مند هستید و به او اهمیت می دهید. اگر در مهمانی هستید ، از او سوالاتی کنید که آیا به نوشیدنی یا میان وعده نیاز دارد؟ اگر اخیرا در مورد نگرانی او صحبت کرده اید ، بررسی کنید که وضعیت او با این نگرانی چگونه است. مطالعات نشان داده است که اگر دوست داشتنی، حامی و با ثبات هستید، افراد به احتمال زیاد شما را به عنوان یک همسر بالقوه در نظر می گیرند بنابراین از فرصت ها استفاده کنید و نشان دهید که همه آن افراد هستید.

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید :

اگر شما اعتماد به نفس خوبی داشته باشید، در همه عرصه های زندگی از جمله روابط عاطفی می توانید موفق عمل کنید. دختری که دارای اعتماد به نفس باشد، جذابیت بیشتری برای مردان دارد و می توان به جرات گفت مهم ترین ملاک یک دختر دست نیافتنی، عزت نفس و اعتماد به نفس بالای اوست.

در ارتباط با مردان، سریعا او را اولین اولویت خود قرار ندهید :

خیلی از زنان در ابتدای رابطه خود مردی که با او رابطه دارند را در بالاترین اولویت زندگی خود قرار می دهند. حتی بالاتر از خانواده و کار و … که این کاری اشتباه است چراکه شما با این کار به او می گویید در زندگی چیزی مهم تر از او نیست. اشتباه نکنید درست است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی شما باید از اولویت های مهم شما باشد اما این موضوع باید کم کم و متناسب با معیارهای شما اتفاق بیفتد. درواقع به زبان ساده می توان گفت برای اینکه آن مرد در جایگاه اولویت مهم زندگی شما قرار بگیرد می بایست خود را اثبات و برای این موضوع تلاش کند.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *