آموزش‌ مهارت‌های زندگی

چگونه دیگران را جذب خود کنیم

چگونه دیگران را جذب خود کنیم ؟ راهکار برای اینکه دیگران را مجذوب خود کنیم

چگونه دیگران را جذب خود کنیم ؟ شاید این سوال را همه برای یک بار هم شده از خود پرسیده باشند. در ابتدا باید بدانید زیبایی با جذابیت تفاوت هایی دارد و راهکار هایی در خصوص مجذوب کردن دیگران برای شما وجود دارد. دوره هایی درخصوص جذابیت در رابطه، هوش هیجانی، عزت نفس، مدیریت اضطراب و مدیریت استرس شما را در داشتن یک رابطه عالی و جذاب کمک میکند. (کافیست برروی لینک هر دوره کلیک کنید)

همه‌ ما دوست داریم جذاب باشیم و در جمع ‌های مختلف توجه‌ ها را به خود جلب کنیم. جذابیت یک جنبه ظاهری و فیزیکی دارد که چندان تحت کنترل ما نیست و یک جنبه رفتاری که می‌توانیم آن را تقویت کنیم و به جذابیت خود بیافزاییم.

شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش ‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید. اگر زمانی که با کسی ملاقات می‌کنید بتوانید چیزهای بیش از ظاهرتان به او نشان دهید، در این صورت شما فرد جذابی به نظر خواهید آمد.

چگونه دیگران را جذب خود کنیم

تفاوت زیبایی با جذابیت چیست؟

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

راهکارهایی برای اینکه دیگران را مجذوب خود کنیم :

کنجکاوی خود را ابراز کنید.
نگران نباشید که مردم درباره ی شما چه فکری می کنند.
همیشه برای گفتن یک ماجرای خوب آماده باشید.
همیشه لبخند بزنید.
صحبت کردن در جمع و برای عموم مردم را تمرین کنید.
روی ظاهر خود سرمایه گذاری کنید.

چگونه دیگران را جذب کنیم : اول باید دیگران را دوست داشته باشید

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌ روح بودن ممکن است بعضی ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند.

در راستای چگونه دیگران را جذب خود کنیم ، هیجانات مثبت از خود بروز دهید :

سرایت هیجانی بازگو کننده اتفاقی است که وقتی مردم به شدت تحت تاثیر روحیه و انرژی دیگران قرار می‌گیرند، رخ می‌دهد. انسان‌ها می‌توانند هیجانات و احساسات اطرافیانشان را ناخودآگاه حس کنند. این پدیده احتمالا به این دلیل رخ می‌دهد که ما حرکات و حالات صورت اطرافیان‌مان را به طور طبیعی تقلید می‌کنیم و در نتیجه احساسی مشابه احساس آنها پیدا می‌کنیم. اگر می‌خواهید دیگران وقتی در کنارتان هستید، شاد باشند، نهایت تلاشتان را برای منتقل کردن احساسات مثبت به کار ببرید.

در راستای چگونه دیگران را جذب خود کنیم ، باید خودتان باشید :

مهم نیست که برخی از اخلاق ‎هایتان بد است یا این که از نظر خودتان شخصیت دوست داشتنی ندارید، هر چه هستید، سعی کنید خودتان باشید. مردم شخصیت‌های تکراری را دوست ندارند بلکه جذب افرادی یا شخصیت‌های خاص و منحصر بفرد می‌شوند. شما برای چیزی که اکنون هستید، سال‌ها زمان گذاشته‎اید، بنابراین خودتان را دوست داشته باشید و در عین حال برای بهبودی شخصیت‎تان تلاش کنید.

در راستای چگونه دیگران را جذب خود کنیم ، نام افراد را در صحبت‌های خود استفاده کنید :

بگذارید شما را با حقیقت روبرو کنیم که همه ما انسان‌ ها بسیار خودپسند هستیم و دوست داریم که آوای اسم خودمان را بشنویم. بنابراین خوب است که شما اسم افراد را یاد بگیرید و از آن در مکالمۀ خود استفاده بکنید. این تکنیک قبلا بارها امتحان خودش را پس داده است و نشان داده که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی برروی مخاطب شما بگذارد.

 

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *