آموزش‌ مهارت‌های زندگی

چگونه زندگی شادی را تجربه کنیم

چگونه زندگی شادی را تجربه کنیم – رسیدن به زندگی شاد

چگونه زندگی شادی تجربه کنیم ؟ چگونه می توانیم لذت بیشتری را در زندگی خود پیدا کنیم؟ مانند هر چیز دیگری ، برای پرورش شادی مداوم به تمرین نیاز است. به این معنا که ما باید برای رسیدن به زندگی شاد تلاش کنیم و این اتفاق یک شبه نخواهد افتاد. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چگونه زندگی شادی داشته باشیم کافیست کلیک کنید همچنین دوره هایی که به شما در رسیدن به زندگی شاد کمک میکند عبارتند از مدیریت استرس، مدیریت اضطراب، مدیتیشن می باشد.

راه های رسیدن به زندگی شاد عبارتند از :

روی نکات مثبت تمرکز کنید :

برای یافتن خوشبختی طولانی مدت ، باید مغز خود را از یک ذهنیت منفی به یک ذهنیت مثبت آموزش دهید. این موارد را امتحان کنید: یک تا دو دقیقه را به دنبال نکات مثبت در زندگی خود بگذارید. این کار را سه بار در روز و به مدت 45 روز انجام دهید ، و مغز شما شروع به انجام آن به صورت خودکار می کند.

پیروزی های کوچک را جشن بگیرید :

زندگی پر از فراز و نشیب است ، اما در این بین تعداد زیادی پیروزی کوچک داریم که مورد توجه قرار نمی گیرند. لحظه ای را جشن بگیرید و این پیروزی های کوچک را جشن بگیرید.

تعادل کار و زندگی خود را پیدا کنید :

کار مقدار زیادی از روز ما را می گیرد ، اما نباید تنها کاری باشد که انجام می دهیم. مهم این است که فعالیت ها و علایق فراتر از شغل خود را دنبال کنیم. آیا سرگرمی دارید؟ آیا وقت خود را با دوستان و عزیزان می گذرانید؟ آیا ورزش می کنید؟ ایجاد تعادل در زندگی شما استرس را کاهش می دهد و به شما مجال دیگری برای ابراز وجود و سرگرمی می دهد.

خلاق بودن :

ممکن است شما هنرمندان را بدخلق و افسرده تصور کنید ، اما مطالعات نشان می دهد که انجام فعالیت های خلاقانه به طور منظم در واقع شما را شادتر می کند. کسانی که وقت خود را با استفاده از تخیل و خلاقیت خود سپری می کنند ، اشتیاق بیشتری دارند و به احتمال زیاد احساس شادی و رفاه طولانی مدت دارند. اینگونه فعالیتهای خلاقانه می تواند شامل نوشتن، نقاشی، طراحی و اجرای موسیقی باشد.

برای رسیدن به زندگی شاد باید ناقص بودن را بپذیرید :

بسیاری از ما برای رسیدن به کمال تلاش می کنیم – ما می خواهیم خود را تحت فشار قرار دهیم تا بهترین باشیم. اما برای اینکه واقعا خوشحال باشید ، باید نقصی را که بخشی از زندگی است در آغوش بگیرید. کمال غیرممکن است و نگه داشتن خود و دیگران با این استانداردها کاری بیهوده است. ما همیشه احساس ناامیدی خواهیم کرد. بپذیرید که زندگی ناقص است و تشخیص دهید که زیبایی و لطف در آن نقص وجود دارد.

عاقلانه خرج کنید :

وسوسه انگیز است که باور کنید هرچه پول بیشتری داشته باشید ، شادتر خواهید بود. اما واقعیت این است که نحوه صرف هزینه های خود به شما کمک می کند تا احساس شادی بیشتری داشته باشید. نکته اصلی این است که عاقلانه انجام شود. صرف هزینه برای تجربیات – مسافرت ، ناهار خوری ، کنسرت و غیره – می تواند ما را خوشحال کند زیرا ما این تجربیات را با دیگران به اشتراک می گذاریم. خوشبختی مرتبط با داشته های مادی کمرنگ می شود ، اما تجربیات به ما کمک می کند هدف و اشتیاق خود را در زندگی مشخص کنیم.

پاسخ سوال چگونه زندگی شادی را تجربه کنیم ابن است که در لحظه زندگی کنید :

افکار و احساسات ما اغلب حول گذشته یا آینده می چرخد. واقعیت همان چیزی است که شما در همین لحظه تجربه می کنید. آنچه را که اکنون تجربه می کنید گاهی می خواهیم از آن واقعیت فرار کنیم. اما وقتی در زمان حال باقی می مانیم ، کاملاً درگیر زندگی خود هستیم. سعی کنید در لحظه زندگی کنید ، و شما شروع به درک عمیق تر از زندگی خود خواهید کرد.

چگونه زندگی شادی تجربه کنیم

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

39 پاسخ

  1. در لحظه زندگی کنیم .
    لبخند بزنیم
    به نکات مثبت و داشته هایمان تمرکز کنیم
    ورزش کنیم _با دوستان برای تفریح وقت بگذاریم-موسیقی گوش کنیم – کارهای خلاقانه انجام دهیم
    بپذیریم که کمال و زیبایی هم با نقص همراه است .

  2. در طول روز به نکات مثبت زندگی خودمون فکر کنیم.. هدف داشته باشیم . در طول روز سرگرمی داشته باشیم .خلاق باشیم. و در زمان حال زندگی کنیم .بپذیریم که کامل نیستیم. و نقص و زیبایی در این زندگی کنار هم هستن. از چیزهای کوچک ,امکانات کوچک هم لذت ببریم ,از اونچه که داریم نهایت لذت رو ببریم و پیروزی های کوچک رو جشن بگیریم . با سپاس فراوان از شما استاد عزیز.

  3. درود بر شما سه چیز مهم از این مقاله یاد گرفتم و ان اینکه پیروزیهای کوچک رو جشن بگیرم و در لحظه زندگی کنم و اینقدر نخوام همه چیز دقیق و بدون نقص باشه و ان نقصها رو بپذیرم ممنون از شما

    1. ممنونم بسیار عالی بود .خواندن نکات این مقاله مرا شاد کرد به نکات مثبت تمرکز کنم و تلاشم این باشه که خود را از خوب به عالی برسانم .خلاق بودن که مراخیلی خوشحال میکنه با نوشتن و نقاشی ، و از همه مهمتر در لحظه حال بودن و سایر نکات دیگر که عالی بود ن تشکر میکنم استاد عزیز .

  4. در لحظه زندگی کردن ،یعنی نهایت استفاده از اتفاقات خوب زندگی .تلاش می کنم شادی های کوچک زندگی رو تجربه کنم .همواره در حالت نرمال تمرین لبخند می کنم اینکار افکار منفی و خودگویی های منفی را از ذهنم دور می کند .

  5. سلام شادی وقتی احساس میشود که خوشحالی کوچک را قدر بدانیم واز ان لحظه لذت ببریم وبا دیگران خوشحال یمان را به اشتراک بگذاریم چون من فکر میکنم شادی مسری هست وبا انتقال شادی به دیگران زمان شادی مان هم بیشتر میشود ممنونم

  6. سلام..من مقاله را خوندم..خیلی عالی و کامل و در عین حال قابل اجرا هست..از نکته اول اون خیلی خوشم اومد باعت مشه مغز ما همیشه عادت کنه که نکات مثبت را ببینه و یه جورایی در ذهن ما نکات مثبت پررنگ و قوی مشه و اگر نکته منفی هم داریم خیلی کم رنگ مشه..برای تعادل برقرار کردن به نطرم برنامه ریزی و نظم لازم هست..عاقلانه خرج کردن به نظر من یه هنر هست بعضیا پول کافی دارند ولی بلد نبستند چگونه خرج کنن که حال خوبی پیدا کنن
    و خانم دکتر من با اینکه میدونم نباید افسوس گذشته را بخورم ولی چون همسرم فوت کرده و الان دارم میفهمم که روش درست زندگی کردن را خیلی بلد نبودم..این اذیتم میکنه.. ولی از حالا مبخوام خودم را عوض کنم..

  7. داشتن ذهن شاد یک انتخاب هست و ما میتونیم با کارهای ساده شادی و شادمانی رو در خودمون ایجاد کنیم.
    *وقتی در زمان حال زندگی کنیم و اجازه ندیم فکرمون در گذشته یا آینده مشغول باشه.
    *وقتی با خودمون صادق باشیم و بپذیریم که کامل نیستیم و این اشکالی نداره و خودمون رو همون طور که هستیم دوست بداریم‌‌. *وقتی یک بالانس و تعادل بین کار و لذت از زندگی داشته باشیم.
    *وقتی کاری از خودمون اراعه میدیم و خلاقانه عمل می کنیم مثل یک نقاشی یا درست کردن یک کیک یا دوختن لباس مورد علاقه یا نوشتن شعر و نواختن موسیقی.
    *وقتی ورزش و مدیتیشن رو جزوی از کارهای روزمره خود میکنیم.
    همه اینها و فاکتورهای بسیار زیاد دیگری باعث میشن تا ما از درون و بیرون احساس شادی بیشتر داشته باشیم و شادمانتر زندگی کنیم.
    ممنون از شما و اطلاعات بسیار مفید و کاربردی شما.

  8. سلام خدمت خانم دکتر عزیز ،
    من خیلی وقت می تونم با انتخاب های آگاهنم زندگی شادی را برای خودم رقم بزنم ،،در لحظه زندگی می کنم ،،روی آگاهی و رشد خودم کار می کنم ،،خودم را با تمام نواقصم پذیرفتم ،،همیشه سعی می کنم در روابطم دنبال نکات مثبت طرف مقابلم باشم و از چالش ها درس بگیریم و از اونا عبور کنم ،،با افراد مثبت و شاد در تعاملم ،،

    با شما و درکنار انسان های آگاهی چون سما شادی زندگی منا دو چندان میکنه .

  9. سلام خانم دکتر عزیز و مهربان ، سپاس به خاطره وجود گرم و بی نظیرتان
    من همیشه به خاطره گذشته یا اینده و نپذیرفتن موقعیت زمان حالم از شادی فاصله زیادی گرفته بودم ، اما خسته شدم از اینکه همیشه ناراحت باشم و‌غصه بخورم ، من رقصیدن را دوست دارم ، مدتی نقاشی میکردم کنار گذاشتم ولی با کلاس ها و لایوهای آموزشی شما دوباره شوقم زنده شد ، بافتنی هم میکنم و عاشق آشپزی هستم اینا در لحظه حس شادی بهم میدهند ، من دوست دارم این شادی لحظه ای نباشه ، متوجه شدم با گذشته آشتی کنم واز زمان حالم و هر انچه که دارم لذت ببرم وسعی کنم با خودت سازی انتخاب های درستی داشته باشم برای اینده ای بهتر و دارم سعی میکنم که افکارم مثبت باشه بر خلافه گذشته
    حتما منو با شادی آشتی خواهد داد .
    سپاس از زحمتتون
    دوست داشتم سناریوی زندگیم با شما بطور شخصی در میان می‌گذاشتم .

  10. سلام استاد .گفتین روی نکات مثبت تمرکز کنیم خیلی خوبه .من تمرکزم روی نکات مثبت کمه . وقتی هم نکات منفی میاد پشت سر هم میان . من دیروز برای خودم بعنوان جایزه هدیه گرفتم و با عشق پولمو دادم و حس خیلی خوبی از خریدم و خرج کردنم کردم .حس ارزشمندی کردم .ممنونم از شما

  11. باسلام و تشکر از مقاله مفیدتون
    در این مقاله من راه‌های رسیدن به شادی را یاد گرفتم و متوجه شدم اگه در لحظه حال باشم و از لحظه لحظه ای که میگذرونم با دید مثبت نگاه کنم و موفقیت ها و اتفاقات خوش آیند کوچک رو جشن بگیرم شادی رو میتونم برای خودم و خانواده ام ایجاد کنم. ممنونم

  12. بسیار مفید بود ممنون ازشما.
    جشن گرفتن پیروزی های کوچک برای من خیلی موثر است حتی جشن گرفتن یک لحظه : روی شانه مان میزنیم و به خود آفرین می گوییم ! و حس شادی آن لحظه تا مدت ها آرامش بخش است چون در لحظه قدردان بودیم…

  13. درود بر شما خانم دکتر عزیز
    سالها پیش فکر میکردم باید کسی بیاد یا شرایطی باشه تا شاد باشم اما به مرور زمان متوجه شدم این احساس سرزندگی وجودم رو به هیچ کس و هیچ شرایطی گره نزنم ۶ ماهه با شما و دوره های آموزشی شما آشنا شدم و خیلی روی خودم کار میکنم الان با یک فنجان قهوه در تنهایی خودم هم شادمان هستم دیدن یک انیمیشن جدید یا حتی بشکن زدن در حین رانندگی منو شاد و پر انرژی نگه میداره و با این حس شادمانی انگیزه های بیشتری برای برنامه های زندگیم دارم حتی من به آروزهایم برای براورده شدن با شادی نگاه میکنم براورده شد که عالی ولی اگر نشد حکمت خداوند رو هم با شادی می پذیرم و با حس درونی شاد مسیر های جدید رو رقم میزنم .تو این روزها عزیز رو از دست دادم چند وقتی طول کشید تا به پذیرش برسم ولی الان هر لحظه به یادش میافتم دیگه گریه نمیکنم با شادمانی و خوشحالی درونی میگم فلانی روحت شاد .
    با این وجود همیشه شرایطی هست که ما رو از اون حس پرانرژی دور میکنه مثلا وقتی دستاورد های ما کم میشه احساسات ما نادیده گرفته میشه سوال من اینجاست که تو شرایطی که انرژی ما کم میشه یا یک سری خاطرات تلخ و شیرین ما رو و درون ما رو مکدر می کنه چطور انرژی مون رو بالا نگه داریم با چه ترفند روانی یا تکنیک خودمون رو از حالت ناخوشایند به سمت شادمانی هدایت کنیم البته باید بگم که من هر روز صبح قبل از اذان بیدار هستم مدیتیشن میکنم و مینویسم و در طی روز هم تو ساعاتی باز هم مدیتیشن میکنم باز هم احساس میکنم تو لحظاتی دیگه چیزی شادم نمیکنه میدونم تکنیکی هست که من بلد نیستم یا شاید باید به پذیرش بیشتر برسم .خلاصه خانم دکتر عزیز مبحث شادمانی برای من بسیار شیرین وآموزنده است .
    از خداوند یکتا برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم
    شاد و سلامت باشید

  14. ممنونم بسیار عالی بود .خواندن نکات این مقاله مرا شاد کرد به نکات مثبت تمرکز کنم و تلاشم این باشه که خود را از خوب به عالی برسانم .خلاق بودن که مراخیلی خوشحال میکنه با نوشتن و نقاشی ، و از همه مهمتر در لحظه حال بودن و سایر نکات دیگر که عالی بود ن تشکر میکنم استاد عزیز .

  15. با سلام خدمت خانم دکتر عزیزم چقدر این مقاله پر بار بود،،و از خوندن اون لذت بردم …
    یکی از دلائل کمتر شاد بودنم اینه که ذهنم زیاد به گذشته و آینده سرک میکشه!!!!و این متمرکز نبودن به حال و اکنون که میتونم حس و حال خوب رو تجربه کنم از من میگیره،و انجام تمرین ،،به خوشی ها و موفقییت ها فکر کنیم و چند دقیقه روی آنها متمر کز شویم و ۴۵ روز تکرار کنیم بسیار عالیه و مغز عادت میکنه به خوب و خوش ها فکر کنه و شادی در من نهادینه شود. البته تمام تلاش برای شاد
    بودن باید استمرار داشته باشه.کلا”در زندگی برای بدست آوردن هر چیز باید تلاش کرد و از حرکت نایستم،،استاد عزیزم شما رو به خدای مهربان میسپارم.
    پیشاپیش سال نو شما مبارک و ایام به کام،،دوستتون دارم خیلی زیاد❤❤❤
    همواره شاد ،، شاد ،،، شاد باشید…

  16. بسیار عالی.ممنونم خانم دکتر.البته من زمانی که هیجان زده هستم،کنترل کمتری بر اعمال و رفتارم دارم.سعی میکنم بروز شادی هم در من کنترل شده باشه.

  17. سراینده وفزاینده باش به شادی همیشه پر خنده باش.
    چو شادی بکاهد بکاهد روان، روان خسته گردد اندر میان فردوسی پاکزاد
    درود بر شما خانم دکتر عزیز.من چه قدر به خاطر نواقصی که در زندگیم بود از شادی های خودم زدم.وفهمیدم چقدر بیهوده بود کارم

  18. دورد و سپاس از نکات این مقاله شاد شدم .روی نکات مثبت تمرکز کردن . خلاق بودن که در این مورد من خیلی خوشحال میشوم .نوشتن و نقاشی و خطاطی از کارهایی هستن که من رو شاد میکنه و بپذیرم که در زندگی نقص هایی هست و از درون آن از خوبیهای آن شادمانی برایم میآورد و در لحظه زندکی کردن که بسیا عالی و شادیهای زیادی را به ارمغان می آورد .متشکرم استاد عزیز.

  19. ﭼﻘﺪﺭ ﻧﻜﺘﻪ ﭘﻴﺮﻭﺯﻳﻬﺎﻱ ﻛﻮﭼﻚ و ﺟﺸﻦ ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ. ﺣﺘﻤﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﭘﻴﺮﻭﺯﻳﻬﺎﻱ ﻛﻮﭼﻚ ﺩاﺭﻳﻢ ﻭﻟﻲ ﺑﻘﻮﻝ ﺷﻤﺎ ﻧﺪﻳﺪﻩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻳﻢ ﻫﻢ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ و ﻫﻢ ﺑﺮاﻱ اﻃﺮﻓﻴﺎﻥ ﺑﺨﺼﻮﺹ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻣﻮﻥ

  20. سپاس فراوان از شما خانم دکتر عزیز از این که با دوره هاى آموزشى شما آشنا شدم خیلى خوشحالم و خیلى در زندگیم موثر بوده
    وقتى به نکات و دستاوردهاى مثبت زندگى توجه میکنم متوجه میشم که نکات مثبت زندگیم خیلى بیشتر از چیزهاى منفى هست و این حس خوبى بهم دست میده

  21. درود بر شما
    مانع و باید و نباید های من موجب میشه که از مسیر شاد بودن جدا بشم. کمال گرایی یکی دیگه از موانع وجودی من بوده. این اواخر هم افکاری منوط به این که زمان لازم رو ندارم و فرصت های زندگی رو از دست دادم درگیرم. اما همیشه در حال یادگیری هستم و ورزش و تغذیه مناسب و موسیقی و نوشتن علایق من هستش که بعد از بازنشستگی بیشتر به اون می پردازم. از انتخاب و مبحث هایی که مطرح میکنید سپاسگزارم.

  22. سلام خدمت استاد ارجمندم و همه دوستان عزیزم حتی وقتی مطلب رو می خوندم خنده بر لبانم جاری بود منظورم این است که حتی کلمه شادی و خنده و جملات مثبت و انرژی بخش حال ما را خوب میکند و صورت ما را به حالت لبخند در می‌آورد آنچه می توانم بگویم این است که می توانیم شادی را انتخاب کنیم صبح که از خواب بیدار می شویم انتخاب کنیم که لبخند بزنیم به خانواده و به دوستانمان که همانا ابراز محبت است در لحظه حال زندگی کنیم و از داشته هایمان لذت ببریم و با آنها ارتباطی عمیق برقرار کنیم می توانیم لیستی تهیه کنیم که در آن روش هایی برای شاد کردن خودمان قید شده باشد می‌توانیم با انسانهای مثبت و شاد و شوخ طبع ارتباط بیشتری داشته باشیم می توانیم کارهای لذت بخش را انجام داده و به اهداف ارزشمندی که در زندگی داریم فکر کرده و تصویرسازی کنیم مطمئناً این هم راهی برای لذت بردن از زندگی و در نهایت شادی است

  23. مقاله بسیار جالب و تاثیرگذاری است. تمام نکاتش جالب است. دو نکته در این مقاله برایم خیلی مفید است: پذیرش کامل نبودن خودمان و جشن گرفتن پیروزیهای کوچک. از تلاش و کوشش بی شائبه شما و تیم تان سپاسگزارم.

  24. سلام خانم دکتر ، این مقاله بسیار عالی و پُر از نکته هست…من آدم شادی نیستم ، ذهنم مدام درگیر همسرم هست..مسائل زیادی در زندگی من اتفاق افتاده که بیشتر مربوط به خیانت و پنهانکاری همسرم بوده و هست…ذهنم مدام درگیر اینه که داره چکار میکنه، بازم داره این کارو میکنه یا نه….این درگیری ذهن من باعث میشه مدام ناراحت باشم…کلاس سایه هارو دنبال میکنم و عادتهای کوانتومی…ولی نمیدونم چجوری انقدر ذهنم رو درگیر همسرم نکنم…ممنون از زحمات شما خانم دکتر…

  25. ممنون از خانم فلاح عزیز
    من خوشحالم که با شما آشنا شودم ،من هر روز صبح به خودم میگم خانم فلاح چیکار میخوای انجام بدی ،یه جوری خودم رو جای شما میگدارم و برای زندگیم تصمیم میگیرم
    بله درست فرمودید برای شاد بودن باید در حال بود چون گذشته افسوس و حال استرس ما رو زیاد میکنه،کارهای هنری رو هم من امتحان کردم مانند نوشتن که چقدر حال ما رو خوب میکنه و درست خرج کردن مانند نوشتن هزینه های روزانه و اینکه هر ماه آنها رو بررسی کنیم که این هزینه ها آیا دریت خرج شده یا نه و جلوی هدر رفتن بیفایده پول رو میگیرم و مورد دیگه که من رو خیلی به وجد آورد این بود که ناقص بودن خود رو بپذیریم و از کمال گرایی و بی نقص بودن فاصله بگیریم چیزی که شاید من همیشه بدنبالش بودم و همیشه من رو ناراحت میکرد و اینکه موفقیت های کوچیک خود رو جشن بگیرم که من هیچ وقت این کار رو انجام نمیدادم.ممنون از شما و اینکه برای ما وقت میزارید و گروه خوبتون.مرسی.

  26. -جشنهاى کوچک براى پیروزیهاى کوچک
    -۴۵ روز، سه بار در روز، دو دقیقه توجه به نکات مثبت زندگیمون
    -در لحظه حال بودن و اسیر گذشته و آینده نبودن
    -کارهاى خلاقانه و هنرى انجام دادن
    -تعادل بین کار و زندگى و وقت گذراندن با دوستان و عزیزان و استراحت
    -خرج کردن عاقلانه
    -کمال گرا نبودن

  27. دقیقا همینطور است که در لحظه زندگی کردن مهمترین عامل شادی است. توجه به نکات مثبت به خصوص شکرگزاری روزانه برای من نتیجه فوق العاده ای داشته است. در مورد خودم باید روی کمال گرا نبودن کار کنم. خیلی ممنون از شما خانم دکتر فلاح عزیز.

  28. من امتحان کردم وقتی در لحظه زندگی میکنم و به زیباییها توجه میکنم و برداشتهای مثبت انجام میدم حالم خوبه و شادم
    من با خودم قرار گذاشتم و هرکار مثبتی انجام میدم خودم رو تشویق میکنم و برای خودم جایزه میخرم و این کار بهم انرژی میده
    من کتاب تغییر عادتها رو تهیه کردم و به تغییر من خیلی کمک کرده و هر موفقیت رو در تغییر خودم برای خودم جشن میگیرم
    اینگونه من شادم

  29. خیلی ممنونم از این مقاله زیبا ، اینکه تمرین کنیم نا مغزمان از منفی به نکات مثت تمرکز کند را خیلی دوست داشتم .در حال زندگی کردن رو بطور واقعی انجام بدیم و تمرین کنیم . مرسی

  30. سلام گذشته غم برایم می‌آورد خیلی بد بوده و از آینده میترسیدم ولی الان متوجه شدم حال من یک واقعیت حاضر است و باید به او برسم و شادی را در حال جستجو کنم و شاد و زیبا زندگی کنم با تمرکز برداشته‌ایم و علایقم و تشکر از شما خانم دکتر عزیز

  31. با سلام و درود
    نکات مهم این مقاله برای من این بود که سعی کنیم در لحظه زندگی کنیم.
    روی نکات مثبت تمرکز کنیم.
    بین کار و زندگی تعادل برقرار کنیم

  32. برای مثبت اندیشی قراره ۴۵ روز نکات مثبت را تکرار کرده تا ذهن به سمت مثبت اندیشی گرایش پیدا کند پیروزی های کوچک را جشن بگیریم. برای تعادل بین کار و زندگی ورزش یا فعالیت هنری هم داشته باشیم خلاق و رویا پرداز باشیم در زمینه نقاشی موسیقی طراخی نوشتن برای داشتن یک زندگی شاد ناقص بودن خود و زندگی را بپذیریم عاقلانه خرج کردن یعنی نحوه صرف هزینه ها به ما احساس شادی میدهد و اینکه برای شاد زیستن در لحظه حال باشیم تا درک بیشتری از زندگی خود داشته باشیم

  33. بهترین جمله های متن:
    به مغز خود ذهنیتی مثبت را آموزش دهیم.
    در زندگی پر استرس پیروزیهای کوچک را جشن بدانیم.
    تعادل بین کار وزندگی هم استرس را پایین میآورد و هم دوباره مجال ابراز وجود و سرگرمی میدهد.
    خلاقیت حس شادی و رفاه طولانی ی ما میبخشد.
    ♥️عاشق این جمله شدم؛♥️
    ♥️برای شادی باید نقص هایمان را هم در آغوش بگیریم.”♥️
    بپذیریم که در همین نقصهای زندگی هم زیبایی و لطف وجود دارد.
    نحوه ی صرف هزینه هاست که ما را شاد میکند و نه داشتن پول بیشتر.
    درگیر لحظه ی حال باشیم تا واقعیت زندگی را تجربه کنیم.

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *