آموزش‌ مهارت‌های زندگی

دست نیافتنی بودن برای مردان – چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

برای همه زنان ممکن است دغدغه دست نیافتنی بودن برای مردان ، حداقل یک بار پیش آمده باشد. همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. از دوره ها و مقالاتی که به شما در این خصوص کمک میکنند عبارتند از احساسات منفی، اعتماد به نفس ، عزت نفس و دوست داشتن خود می باشد.

خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

حتما خیلی شنیده ‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه ‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست ‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟

آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه ‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌ های یک دختر دست نیافتنی برای مردان را در خود تقویت کنید.

دست نیافتنی بودن یعنی چه؟

دست نیافتنی بودن یعنی هر انسان ارزش واقعی خود را بداند و در جهت حفظ آن تلاش کند. تمامی انسان ها ارزشمند هستند اما گاهی این ارزشمندی را فراموش می کنند. دست نیافتنی بودن در واقع یعنی به آن مرد نشان دهید چقدر برای خود ارزش قائل اید و خودتان به این موضوع تسلط کافی دارید.

هر مردی برای داشتن یک خانوم که به ارزشمندی خود آگاه است و شخصیت ارزشمندی دارد به قدری تلاش میکند که آن فرد ارزشمند است. وقتی مردی به دنبال زنی ارزشمند است برای ب دست آوردن او تلاش بسیار زیادی میکند و از اینکه برای داشتن اش تلاش میکند حس ارزشمندی و خاص بودن دارد.

دست نیافتنی بودن

برای اینکه برای یک مرد دست  نیافتنی باشیم چه رفتاری را نباید انجام دهیم؟

معمولا زنان به دنبال دست ‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه ‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود یکی نیستند:

  • بی‌محلی کردن
  • ایجاد حس رقابت با صحبت کردن با مردان دیگر
  • فاصله گرفتن
  • بی‌ احترامی یا کوچک کردن مرد

بی‌ محلی کردن چیست؟

منظور از دست نیافتنی بودن برای مردان ، بی ‌محلی کردن نیست. هیچ ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌ هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.

ایجاد حس رقابت با صحبت کردن با مردان دیگر!!

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می ‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه ‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌ مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

فاصله گرفتن چیست؟ چرا نباید فاصله گرفت؟

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه ‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

بی ‌احترامی یا کوچک کردن مرد چیست و چرا نباید انجام داد؟

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی ‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است.

بنابراین اگر فرد مقابل ‌تان حس کند در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *