آموزش‌ مهارت‌های زندگی

رهایی از افکار گذشته

رهایی از افکار گذشته – رهایی از افکار و احساسات منفی

رهایی از افکار گذشته نیاز به انجام راهکارهایی است تا بتوانید احساسات منفی را از خود دور کنید.احساسات منفی شما را رنج می دهند و موجب از دست دادن بسیاری از عوامل موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی می شوند. به خودتان نگیرید و حساسیت را کنار بگذارید تا راه رهایی از این احساسات مخرب را بدانید. روانشناسان معتقدند که تفکر بیش از حد می تواند باعث بروز اشکالات اساسی در اعمال انسان شود، به ویژه برای خانم هایی که در استرس و ناامیدی به سر می برند، به اضطراب و افسردگیشان منجر خواهد شد.در ادامه، توصیه هایی برای توقف تفکر بیش از حد و آرامش یافتن در زمان حال به شما پیشنهاد می شود.

فراموش کردن گذشته تان، چه ترک یک رابطه اعتیاد آور باشد یا غم از دست دادن یکی از عزیزان، یکی از سخت ترین کارهاست . با اینکه ممکن است بدانید که این رابطه چقدر برایتان دردناک است و برای سلامتی خودتان هم که شده باید آن را کنار بگذارید، اما هنوز برای گفتن «خداحافظ» مشکل دارید. آسان نیست، اما راه های عملی برای فراموش کردن گذشته تان وجود دارد.

راه های رهایی از افکار گذشته و احساسات منفی :

  • پذیرش این که بیش از حد تفکر می کنید
  • بیشتر تنفس کنید
  • خود را ببخشید، مغز ما تمایل طبیعی به تفکر بیش از حد دارد
  • کمتر صحبت کنید
  • تمرین تمرکز حواس
  • مشغولیت فیزیکی برای خود ایجاد کنید
  • به یاد داشته باشید؛ این افکار ماست که واقعیتمان را می سازد

رهایی از افکار گذشته

خود منفی بافی چیست؟

تعریف منفی بافی و انرژی منفی  بصورت عامیانه سخت است اما مسلما همه شما این موضوع را تجربه کرده اید مواجه باآدم هایی که درزندگی شکست خورده ویا درقبال هر مشکلی تاسف خورده وناله می کنند وهمواره سخنان منفی و انرژی منفی را ساطع می‌کنند. برای اطلاع از راه فراموش کردن خاطرات منفی می توانید کلیک کنید.

فراموش کردن خاطرات تلخ گذشته و رهایی از افکار گذشته چگونه امکان پذیر است؟

هر کسی خاطرات بدی دارد که می‌خواهد از ذهنش پاک شوند. خوشبختانه روش‌ هایی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید با افکار منفی مقابله کنید. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید اضطراب ناشی از خاطرات بد را کاهش دهید. در ادامه به روش‌هایی برای فراموشی این خاطرات می پردازیم. برای مدیریت اضطراب و مدیریت استرس ناشی از فراموش نکردن خاطرات بد و رهایی از ترس ها می توانید با کلیک برروی لینک وارد صفحه مربوطه شوید.

راه های رهایی از افکار گذشته :

  • برای کنترل پرخوری ها، اعتیاد یا آسیب رساندن به خودتان به خاطر گذشته دردناکتان کمک بگیرید. برای فراموش کردن گذشته باید غرور را کنار بگذارید.
  • احساسات واقعیتان را با کسی در میان بگذارید. اگر صلاح است به آنها اعتراف کنید. برای فراموش کردن گذشته تان باید احساساتتان را بروز دهید. اگر باید با اشتباهاتتان کنار بیایید، باید تقصیر یا گناهتان را گردن بگیرید.
  • درصورت امکان به عقب برگردید و با کسانیکه در آن خاطرات دخیل بوده اند حرف بزنید. برای فراموش کردن گذشته تان باید به عقب برگردید.
  • معذرت خواهی کرده و طلب بخشش کنید. برای فراموش کردن گذشته تان باید آسیب پذیر باشید.
  • با دور ریختن احساسات و عواطف مربوط به خاطرات دردناکتان ، آنها را فراموش کنید. خواهید دید که بعد از آن چقدر احساس آرامش می کنید.
  • درمورد افکار و خاطراتتان بنویسید، نقاشی بکشید و درموردشان حرف بزنید. برای فراموش کردن گذشته تان باید به خاطراتتان احترام بگذارید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *