آموزش‌ مهارت‌های زندگی

 

چرا در دوره‌ی قدرت درون شرکت کنیم؟
در این دوره یاد می‌گیریم که از امکانات درونی، قدرت و قابلیت درونی خود برای ساختن زندگی‌مان استفاده کنیم. بسیاری از ما فاکتورهایی را برای موفقیت تعریف می‌کنیم که درست نیستند، چون ابتدا از لحاظ درونی و ذهنی باید خود را برای موفقیت آماده کنیم.

خیلی از افراد شرط‌شان برای رسیدن به موفقیت این است که باید مهارت‌های زیادی رو داشته باشند، یا باید پول زیادی داشته باشند، همه‌ی این موارد در صورتی می‌تواند در خدمت شما باشد که از لحاظ  درونی استحقاق آن امکانات را داشته باشید.

برای رسیدن به استحقاق باید یاد بگیریم که چگونه خودمان را در یک فرکانس قوی و قدرتمند قرار دهیم.دوره‌ی قدرت درونی به شما می‌آموزد که چگونه قدرت درونی خود را کشف کنید.

برای شرکت در این دوره حضوری با شماره 09382575804 در واتس آپ یا تلگرام مجموعه، با ما در تماس باشید.

 

دکتر ویدا فلاح روانشناس و مدرس مهارت‌های ارتباطی همواره این نکته مهم را یادآور می‌شوند که تمامی مهارت‌ها قابل یادگیری هستند؛  پس با مطالعه و آموزش دیدن، فردای بهتری برای خودتان بسازید. 

 

*زندگی خوب ساختنی است، آن را آگاهانه بسازید*

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید از  دوره – قوانین معنوی زندگی (پاکسازی آگاهی و سفر به درون) و

  دوره – موفقیت و شادمانی  و   دوره – جذابیت در ارتباطات  و  دوره – مهارت‌های ارتباطی – (مهارت ارتباط بالغانه)  نیز استفاده کنید.

 

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *