آموزش‌ مهارت‌های زندگی

داشتن آرامش درونی

داشتن آرامش درونی از طریق چه راه هایی میسر می شود؟

داشتن آرامش درونی با توجه به زندگی های پراسترس امروزی که گاها پرفشار و طاقت فرسا می شود، ممکن است امری نشدنی به نظر برسد اما راه هایی هرچند ساده وجود دارند تا به ما در رسیدن به آرامشی درونی و واقعی کمک کنند. باید این را هم بدانید که رسیدن به آرامشی درونی فقط با استراحت کردن کنار ساحل دریا بدست نمی آید چگونگی رسیدن به آرامش را باید یاد بگیرید. از راه های رسیدن به آرامش بیشتر بدانید.

داشتن آرامش درونی

راه های رسیدن به آرامش درونی :

یک تکنیک آرام سازی پیدا کنید که برای شما مناسب باشد :

من از نفس کشیدن شکم و کار برای رفع تنش و شارژ مجدد در طول روز خوشم می آید. چه چیزی برای شما مفید است؟ پیاده روی طولانی ، موسیقی ، یوگا ، مراقبه یا رفتن به شنا؟ کشف کنید و آن را انجام دهید. با کلیک برروی لینک مدیتیشن می توانید از دوره مراقبه و مدیتیشن دکتر فلاح استفاده کنید.

برای داشتن آرامش درونی از مشکلات کوه نسازید :

اینکه شما از مشکلات کوه بسازید می تواند استرس های غیرضروری زیادی ایجاد کند. هنگام رو به رو شدن با آنچه به نظر کوه می رسد از خود سوالاتی بپرسید برای مثال، آیا اکنون شخصی در کره زمین از من بدتر است؟ آیا این مسئله 5 سال دیگر مهم خواهد بود؟ این سوالات به شما کمک می کند بزرگنمایی کنید و متوجه شوید که ممکن است همه چیز بد نباشد و بتوانید از پس آنها برآیید.

برای خود محدودیت هایی تعیین کنید :

اینکه زندگیتان پر شده باشد از انجام کارهای بی اهمیت و غیر ضروری یا شاید برای چک کردن اینستا، توییتر و … زمان زیادی از شما گرفته میشود مسئله ای از خودتان است شما باید برای خودتان حد و مرز هایی تعیین کنید و حداکثر زمان خود را برای ارتقای خودتان و لذت بردن در کنار افرادی که دوستشان دارید سپری کنید نه انجام دادن کارهای با اهمیت کم.

به جای حدس زدن، بپرسید :

خواندن ذهن تقریبا غیرممکن است. اما هنوز هم ما اغلب آن را امتحان می کنیم و اضطراب، عدم اطمینان و نتیجه گیری غلط را برای خود ایجاد می کنیم. بنابراین می بایست سوال کنید و با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. ممکن است در ابتدا کمی کار سختی باشد اما در طولانی مدت می تواند شما و افراد اطراف شما را از دردسر زیادی نجات دهد. برای مدیریت استرس، مدیریت اضطراب می توانید برروی لینک کلیک کنید.

مشکلی که برای شما سخت تر هست را اول از همه حل کنید :

دیگر معطل نکنید مشکل خود را حل کنید و تمام استرس و تنش زمینه ای که در زندگی شما ایجاد می کند را رها کنید. اینکه مسئله ای برای شما بسیار سخت به نظر می رسد ابتدا به سراغ آن بروید و بدانید هرچه بیشتر زمان بگذرد، تنش در شما بیشتر می شود.

برای داشتن آرامش درونی زمانی برای تفریح خود کنار بگذارید :

در طول هفته استرس های کاری و زندگی زیادی برای همه پیش می آید وقتی به آخر هفته و تعطیلات نزدیک می شویم نیاز داریم تا با دوستان، خانواده و افرادی که دوستشان داریم کمی وقت بگذرانیم بنابراین روزهایی را اختصاص به خود و خانواده بدهیم و مسائل کاری، اینترنت و فضای مجازی که ما را از این مسئله دور می سازد را از سر راه برداریم.

به باور اینکه دیگران دوستتان دارند، ایمان آورید :

اینکه باور داشته باشید دیگران دوستتان دارند از شناخت خودتان سرچشمه میگیرد، از تفکراتی که هرروز باعث می شود عشقی بدون شرط برای چیزی بزرگتر از خودتان احساس کنید. باید ویژگی های خودتان را که منجر به دوست داشته شدن از سمت دیگران می شود را بشناسید و اعتماد به نفس داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های افزایش اعتماد به نفس کافیست کلیک کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *