آموزش‌ مهارت‌های زندگی

راه های رسیدن به موفقیت

رسیدن به موفقیت و هدف – راه های رسیدن به موفقیت

استفاده از راه های رسیدن به موفقیت و هدف باعث می شود شما بعد از انتخاب هدفتان، در جهت رسیدن به آن دست از تلاش نکشید. یک انسان در زندگی فردی و اجتماعی نیاز به رسیدن به موفقیت دارد و ریشه رسیدن به تمام این موفقیت ها در درون افراد است. تقریبا 8% از افراد به اهداف و تصمیمات خود می رسند و طبق این آمار تقریبا 92% از افراد هدف خود را مشخص میکنند اما آن را نیمه راه رها میکنند.

نکته : دوره ای که شما را در رسیدن به موفقیت و هدف کمک خواهد کرد، دوره تجسم خلاق می باشد اگر میخواهید در رسیدن به هدفتان از این دوره استفاده کنید کافیست برروی لینک کلیک کنید.

رسیدن به موفقیت و هدف

راه های رسیدن به موفقیت و هدف :

روی تعهد تمرکز کنید، نه انگیزه :

چقدر به هدف خود متعهد هستید؟ چقدر برای شما مهم است و برای رسیدن به آن مایلید چه چیزی را فدا کنید؟ اگر خود را کاملا متعهد بدانید ، انگیزه به دنبال خواهد داشت.

به دنبال دانش باشید ، نه نتیجه :

اگر بر روی هیجان کشف، بهبود، کاوش و آزمایش تمرکز کنید، انگیزه شما همیشه تقویت می شود. اگر فقط روی نتایج تمرکز کنید ، انگیزه شما مانند هوا خواهد بود و هر لحظه که به طوفان برخورد کنید ، می میرد. بنابراین نکته اصلی تمرکز بر سفر است ، نه مقصد. به آنچه در این راه می آموزید و آنچه می توانید بهبود دهید ادامه دهید.

از فکرهای راکد خلاص شوید :

افکار بر روی احساسات تأثیر می گذارند و احساسات نحوه مشاهده کار شما را تعیین می کنند. شما افکار زیادی در ذهن خود دارید و همیشه انتخاب دارید که باید بر روی کدام یک تمرکز کنید. آنهایی که شما را از نظر احساسی گیر می اندازند (ترس ، تردید) یا آنهایی که شما را به جلو سوق می دهند (هیجان، آزمایش، تلاش چیزهای جدید)

از تخیلت استفاده کن :

مرحله بعدی پس از خلاص شدن از افکار منفی استفاده از تخیلات شما است. وقتی همه چیز خوب پیش می رود ، شما پر از انرژی مثبت هستید و هنگامی که مشکلاتی را تجربه می کنید. باید حتی بیشتر انرژی داشته باشید، بنابراین وضعیت خود را تغییر نام دهید. اگر مدام تکرار کنید من از کارم متنفرم ، حدس بزنید این کلمات چه احساساتی را برانگیخته می کنند؟ این یک مسئله تخیل است! شما همیشه می توانید در خسته کننده ترین کار حتی از بدترین رئیس جهان چیزی یاد بگیرید. من یک تمرین عالی برای شما دارم: فقط به مدت سه روز فقط فکر کنید و چیزهای مثبت بگویید.

خود را به چالش بکشید :

انگیزه یعنی عمل و عمل نتیجه می دهد. گاهی اوقات اقدامات شما نتواند نتیجه دلخواه شما را به دست آورد. بنابراین شما ترجیح می دهید با خود خوب باشید و خود را در شرایط دشواری قرار ندهید. شما منتظر زمان مناسب و یک فرصت هستید، در حالی که خود را به سمت رکود و گاهی حتی به افسردگی می کشانید. باید سعی کنید خود را به چالش بکشید ، حتی اگر از چالش های انجام یک کاری می ترسید، آن را انجام دهید.

حواس پرتی را از خود دور کنید :

کارها و حواس پرتی های بی معنی همیشه در راه شما خواهد بود. یاد بگیرید که روی مهمترین چیز تمرکز کنید.

برنامه ریزی داشته باشید :

شما می بایست کارهایی که می خواهید در طول هفته انجام دهید را برنامه ریزی کنید که چه کاری برای چه روزی می باشد و چگونگی گذراندن هر روز از آموخته های خود را مرور کنید و آنچه را که می توانید بهبود دهید، اصلاح کنید.

استراحت داشته باشید :

خود را مشاهده کنید تا علائم خستگی را تشخیص دهید و برای استراحت وقت بگذارید. وقتی زمان را برای تقویم هفتگی خود برای تفریح ​​و سرگرمی تنظیم می کنید ، بدن و ذهن شما استراحت می کنند. مکان خود را تغییر دهید، مدیتیشن کنید یا فقط نفس های عمیق بکشید و چشمان خود را ببندید یا به مدت پنج دقیقه روی یک چیز تمرکز کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *