آموزش‌ مهارت‌های زندگی

جلوگیری از خیانت شوهر

جلوگیری از خیانت شوهر – پیشگیری از خیانت

جلوگیری از خیانت شوهر و پیشگیری از آن کاری است که ابزار و دانش خاصی را می طلبد. اگر شما هم یکی از قربانیان خیانت هستید و یا نمی خواهید که همسرتان به شما خیانت کند، فکر می کنم که خواندن این مقاله برای شما مفید باشد. خیانت و بی وفایی یک مرد به همسرش به هیچ وجه قابل توجیه نیست. اما نمیتوان انکار کرد که اگر زنی مهارت همسرداری را به خوبی بلد باشد، میتواند تا حد زیادی از اینکه شوهرش جذب زن دیگری شود جلوگیری کند و به این وسیله از خیانت او پیشگیری نماید. در ادامه به راهکارهای جلوگیری از خیانت مردان می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با چیستی خیانت زوجین کافیست برروی لینک خیانت چیست کلیک کنید.

خیانت در روابط سالم معمولا به عنوان خط قرمز در نظر گرفته می‌شود و در صورت بروز، تا حد زیادی رابطه را تخریب می‌کند. معمولا در روابط عاطفی اتفاقات مختلفی منجر می‌شوند تا برداشت افراد نسبت به یکدیگر تغییر کند اما خیانت در نهایت امر می‌تواند خود رابطه را دگرگون کند و افراد را در دو راهی ادامه یا قطع رابطه قرار دهد. در مواقعی که خیانت رخ می‌دهد افراد احساسات گوناگونی را تجربه می‌کنند و ممکن است دست به اقدامات عجولانه بزنند و یا خود را به خاطر فرزندان فدا کنند.

جلوگیری از خیانت شوهر

به شوهرتان بگویید که به او اعتماد دارید :

دوست دارید سریع‌ ترین راه را برای وفادار نگه داشتن شوهرتان پیدا کنید؟ به همسرتان بگویید که به او اعتماد دارید و این ابراز اعتماد را در موقعیت‌های مناسب تکرار کنید. به این ترتیب اولا به او القا می‌کنید که ارزش اعتماد کردن را دارد. دوما اگر فرصت خیانت کردن را پیدا کند، احتمالا به شما وفادار می‌ماند، چون نمی‌خواهد که با خیانت کردن به شما دچار احساس شرم و گناه شود. دوره هایی که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد عبارتند از جذابیت در رابطه، اصول گفتگو، رابطه بدون خیانت، شناخت قبل از ازدواج، طلاق عاطفی و عزت نفس می باشد. کافیست برروی لینک هر دوره کلیک کنید.

برای جلوگیری از خیانت شوهر از رفتارهای تند و خصمانه بپرهیزید :

هنگامی که یک خانم متوجه خیانت همسرش می شود، عصبانی شده و سعی می کند این عصبانیت را با روش های مختلفی مانند تحقیر کردن، انتقام گرفتن و… تخلیه کند. از طرفی مرد هم چون دلیل خیانت خود را کوتاهی های خانمش می داند، او نیز متقابلا عصبانی می شود. در این شرایط مرد نه تنها از کار خود پشیمان نمی شود بلکه ممکن است جسارت بیشتری برای خیانت پیدا کند.

درست است که شما به عنوان فردی که به وی خیانت شده است، حق دارید ناراحت و عصبانی باشید. اما یادتان باشد، در جایی که خشم پیروز می شود نمی توان عشقی پیدا کرد. بنابراین پس از آنکه متوجه خیانت همسر خود شدید سعی کنید خود را کنترل کنید گرچه می دانم که خیلی سخت است.

از نق زدن و سرزنش کردن دست بردارید :

اگر میخواهید شوهرتان را حفظ کنید، سخت نگیرید. چنانچه عاشق همسرتان هستید، به او فرصت بدهید. او یک مرد عاقل و بالغ است و اگر وقتش را داشته باشد، حتما به شما زنگ میزند. غر زدن مانند آبی است که روی شعله عشق و محبت بین زن و شوهر ریخته میشود و باعث میشود که همسرتان برای رسیدن به آرامش و راحتی به آغوش زنان دیگر پناه ببرد.

برای جلوگیری از خیانت شوهر با اهمیت ترین نیازهای عاطفی او را شناسایی کنید :

شناخت این نیازها به خانم ها کمک می کند که بدانند دقیقا باید برای کدام بخش از نیازهای همسرشان زمان بگذارند تا وی انگیزه مجدد برای خیانت پیدا نکند. اشتباهی که خانم ها در این مرحله مرتکب می شوند این است که تصور می کنند هر آن چیزی که آنها را خوشحال می کند ممکن است همسرشان را نیز خوشحال کند در حالی که اصلا اینگونه نیست. بنابراین اگر در شناخت نیازهای مهم همسرتان دچار مشکل شده اید می توانید از خود او بپرسید.

حسادت نکنید، به جای آن، بهتر عمل کنید :

اگر ظنین شده ‌اید که توجه همسر شما به جای دیگری معطوف شده است، اگر عصبانی شوید و از او خرده بگیرید، این توجه عمیق‌تر خواهدشد. حسادت حسی طبیعی است، اما تلاش کنید که توجه همسرتان را بیشتر به استعداد‌ها و توانایی‌های خود جلب کنید.به همسرتان چیزی بیشتر از یک دلیل برای دوست داشتن و ارزش گذاشتن به خود بدهید. شما نمی‌توانید همسر خود را با استفاده از تهدید و ترس در کنار خود حفظ کنید و تنها دلایل مثبت برای باهم بودن مانند چسب عمل می‌کند که شما را از ورود فرد دیگر در صحنه زندگیتان محافظت خواهند کرد.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *