آموزش‌ مهارت‌های زندگی

جلوگیری از خیانت همسر

جلوگیری از خیانت همسر

برای جلوگیری از خیانت همسر راه های موثری وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود. متاسفانه در سال های اخیر میزان خیانت در مردان و زنان متاهل به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده به گونه ای که خیانت به یکی از عوامل اصلی طلاق در کشور تبدیل شده است. بنابراین هرکسی می تواند قربانی خیانت شود. دوره هایی که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد عبارتند از جذابیت در رابطه، اصول گفتگو، رابطه بدون خیانت، شناخت قبل از ازدواج، طلاق عاطفی و عزت نفس می باشد. کافیست برروی لینک هر دوره کلیک کنید.

زنان،قدرت مقابله با خیانت را دارند :

زنان قدرت کافی برای مقابله با خیانت را دارند تنها کافی است از این باور که همه مردها مثل هم هستند و جز به رابطه جنسی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند دست بردارند و در جهت بهبود شرایط زندگی مشترک خود تلاش کنند. لازم است زنان بیاموزند که برای مردان مهم‌ترین چیز در زندگی مشترک این است که ارزشمند و مورد احترام باشند و به آنها نشان دهند که تا چه اندازه به او احترام می‌گذارند و او را توانمند می‌دانند. برای آشنایی بیشتر با چیستی خیانت زوجین کافیست برروی لینک خیانت چیست کلیک کنید.

جلوگیری از خیانت همسر

راه های موثر برای جلوگیری از خیانت همسر :

با همسرتان توافق داشته باشید :

همسران عقاید بسیار متفاوتی درباره تمامی مسائل زندگی دارند و نظرات آنها نسبت به مقوله خیانت نیز با یکدیگر متفاوت است . ممکن است یکی از همسران بیرون رفتن با همکار جنس مخالف خود و صرف شام را با وی عادی بداند ولی برای طرف مقابل این قبیل رفتارها جزئی از خطوط قرمز باشند. پس بهتر است با همسرتان درباره درباره هر آنچه خیانت محسوب می شود ،صحبت شفاف واضحی داشته باشید و به توافق برسید.

رابطه عاطفی خود را تقویت کنید :

رابطه عاطفی ضعیف همواره یکی از اصلی ‌ترین دلایل خیانت در ازدواج است. فردی که نمی ‌تواند در رابطه ‌ای خود را پیدا کند و رابطه برای او بی معناست معمولا اقدام به برقراری رابطه‌ای دیگر می‌کند. این رابطه دیگر برای فرد درگیری‌های بیشتر را ایجاد می‌کند. به همین خاطر است که توصیه می‌شود زوج‌ها برای تقویت رابطه عاطفی میان خود تلاش کنند و آگاهی‌های خود را در رابطه با رفتار صحیح با همسر افزایش دهند.

فعالیتی مشترک انجام دهید :

برای جلوگیری از خیانت، باهم کار مشترکی انجام بدهید که شما را به چالش بکشد و رشد دهد. اگر دست ‌روی ‌دست بگذارید و رابطه را به دست خدا بسپارید کافی نیست. باید با چالش مواجه شوید تا متوجه شوید چطور پای ارزش‌ها، ترجیحات، ایده ‌ها و خواسته ‌های شریک‌تان می‌ایستید، برای پذیرش آنها یا متقاعدکردن او برای تغییرشان تلاش می‌کنید و همچنین او چقدر این کارها را انجام می‌دهد؟ باهم کتاب بخوانید، در سمیناری شرکت کنید یا با انتخاب یک کلاس روان‌شناسی برای ارتقای رابطه، همیشه در حال پیشرفت و بهبود رابطه باشید.

حضور خود را اثبات کنید :

همه ما در زندگی به دنبال تامین نیازهای خود هستیم و اگر در زندگی زناشویی همسرمان نتواند نیازهای عاطفی، جسمانی و معنوی ما را به خوبی برآورده سازد ، به دنبال فرد دیگری برای رفع این نیازها می گردیم و دیگران پایه ای برای آغاز یک پیوند عاطفی می شوند بنابراین اگر در زندگی زناشویی تان شما کسی باشید که همسرتان به شما مراجعه می کند و آنقدر خوب باشید که کسی نتواند با شما برابری کند همسرتان به دلیل ویژگی های برتری که شما دارید ، نمی تواند کسی را جایگزین شما کند و به شما خیانت نمی کند.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *