آموزش‌ مهارت‌های زندگی

علت خیانت زنان

علت خیانت زنان چیست ؟ بررسی دلایلی که منجر به خیانت زن ها می شود

دلایل متفاوتی می تواند منجر به خیانت زنان شود اینکه علت خیانت زنان چیست به عوامل متعددی بستگی دارد. خیانت یکی از بدترین معضلات اجتماعی است که خانواده های بسیاری این روزها درگیر آن هستند. خیانت بین خانم ها بیشتر از بعد روانی و عاطفی دارای اهمیت است. گاهی زن در روابط خود با همسرش احساس کمبود می‌ کند و از اینکه شوهرش به اندازه کافی به او توجه ندارد شاکی می‌ شود. معمولا احساس طرد و بی توجهی باعث می ‌شود تا زنان میل به برقراری ارتباط با مردان دیگر را پیدا کنند. در ادامه به بررسی علت های دیگر می پردازیم.

توجه : کاربر گرامی دوره هایی چون جذابیت در رابطه، اصول گفتگو، رابطه بدون خیانت، شناخت قبل از ازدواج، طلاق عاطفی و عزت نفس در این خصوص می تواند شما را کمک کند.

علل متعدد خیانت زنان :

فقر و مشکلات اقتصادی

نبود رابطه ای گرم و صمیمی

احساس تنهایی داشتن

عوامل فردی و داشتن اختلالات شخصیتی

داشتن دوران مجردی محدود

تنوع طلب بودن

علت خیانت زنان

داشتن دوران مجردی محدود چگونه می تواند علت خیانت زنان باشد؟

خیلی از زنان به دلیل اینکه گذشته خوبی داشته اند و یا در دوره مجردی خیلی محدود بوده اند وقتی در شرایطی که زنان و مردان باهم رابطه آزادانه دارند، قرار می گیرند چون می خواهند گذشته خود را جبران کنند به سمت خیانت به همسر کشانده می شوند. برای جلوگیری از خیانت همسر کافیست کلیک کنید.

داشتن فقر و مشکلات اقتصادی چگونه می تواند علت خیانت باشد؟

فرد ممکن است نیازهای مالی را در خود احساس کند؛ ولی اگر پایبند چارچوب‌ های اخلاقی باشد، امکان ندارد با هر تحریک، وضعیت معیشتی کنار بیایند اما فردی که به خاطر پول با جنس مخالف خود ارتباط برقرار می‌کند، بیشتر به دلیل میل به تجمل گرایی، مصرف بیشتر، مدگرایی و خرید کردن، به جنس مخالفی فراتر از چارچوب خانواده رو می آورد تا مورد حمایت او قرار گیرد.

عوامل فردی چگونه می تواند علت خیانت باشد؟

خیلی از بیماری‌ های روانی مثل افسردگی دوقطبی وجود دارد که در آن‌ها افراد احساس هیجان زیادی دارند و تمایل زیادی به برقرار کردن ارتباطات جنسی دارند. آن‌ها معمولا در زمان بیماری بی پروا هستند و توان آینده نگری خود را از دست می‌دهند. همچنین گاهی بیماری ‌های روانی در شریک جنسی شما می‌تواند باعث شود تا شما از او فاصله بگیرید، بیماری‌هایی که خود او نیز به آن‌ها واقف نیست مانند وسواس فکری عملی یا وابستگی به مواد اعتیادآور.

چگونه از خیانت عاطفی زنان جلوگیری کنیم؟

اگر احساس می ‌کنید همسرتان نسبت به شما بی تفاوت شده و زندگی شما گرما و صمیمیت گذشته را ندارد، شما نیاز دارید ارتباطتان را بازسازی کنید. راهکار هایی چون ایجاد تنوع در رابطه جنسی، داشتن فعالیت‌ ها و اهداف مشترک بین زن و شوهر، توجه به همسر، گذراندن زمانی برای تفریح و سرگرمی، گوش دادن فعالانه به دغدغه‌ های همسر و… نقش مهمی در پیشگیری از خیانت دارد. در جلسات مشاوره خیانت، درمانگر با کمترین سو گیری سعی در حل مشکلات بین زوجین دارد.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *