آموزش‌ مهارت‌های زندگی

دست نیافتنی بودن یعنی چه؟ چگونه می شود برای مردان دست نیافتنی بود؟

دست نیافتنی بودن اهمیت بالایی در هر رابطه دارد و این موضوع برکسی پوشیده نیست. البته، ما می توانیم از نظر جسمی به کسی جذب شویم، اما بیشتر اوقات ما به اعتماد به نفس، انرژی و شخصیت آنها جلب می شویم. جذاب بودن وابسته به چیزی فراتر از صرفا ظاهر افراد است. دوره هایی که به شما در خصوص دست نیافتنی بودن کمک میکند عبارتند از دوره عزت نفس، رهایی از ترس، هوش هیجانی، مدیریت استرس، مدیریت اضطراب و جذابیت در ارتباط می باشد.

یکی از تلاش های رایج در مورد روش های علاقه مند کردن این است که بدانیم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم. قطعا شما نیز شنیده اید که دست نیافتنی شدن برای یک مرد باعث جذابیت زنان می شود. اما در بسیاری موارد مشاهده شده است که برداشت نادرستی از دست نیافتنی شدن در بین عموم وجود دارد. ((برای دست نیافتنی بودن برروی لینک جذابیت در رابطه کلیک کنید.))

دست نیافتنی بودن یعنی چه؟

یک تعریف آن این است که: «زمانی که  کاملا در آرامشید و با خود در ارتباط هستید و منفی ها را تجربه نمی کنید.» این زمانی اتفاق می افتد که شما اقتدار فردی تان را از نو بدست آورده و از ته دل زندگی می کنید، اجازه می دهید که همه احساسات از شما عبور کنند به جای اینکه آنها را در خود سرکوب کنید. درواقع دست نیافتنی بودن یک هنر است که با تمرین و آگاهی می توان به این هنر دست پیدا کنید.

ویشن لاخیانی، کارآفرین، نویسنده، سخنران، و موسس مایندولی، یک موسسه قدرتمند برای رشد شخصی است. او و تعدادی از سخنرانان این موسسه به زیبایی نحوه دست نیافتنی شدن را توصیف می کنند. ویشن با توصیف این موضوع شروع می کند که ما چگونه پتانسیل حقیقی مان را، از طریق توجه بیش از حد به آنچه دیگران درباره ما فکر می کنند محدود می کنیم. ما به دنبال تاییدیم، از طرد شدن می ترسیم و جلوی خود را می گیریم زیرا نگران قضاوت دیگرانیم. ترس از نقد شدن یکی از بزرگترین عواملی است که باعث می شود مردم خود حقیقی شان را زندگی نکنند.

معمولا زنان به دنبال دست ‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با بی محلی کردن، فاصله گرفتن، سردی کردن و … تفاوت دارد و دست نیافتنی بودن به معنای سرد بودن یا فاصله داشتن نیست.

منظور از دست‌نیافتنی بودن در واقع ارزشمند بودن شما است. همه انسان‌ها از جمله شما به خودی خود ارزشمند هستند اما گاهی این ارزشمندی را فراموش می‌کنید یا نمی‌توانید آن را به دیگران نشان بدهید. در واقع دست‌نیافتنی بودن برای یک مرد یعنی به او نشان دهید که چقدر ارزشمندید و خودتان هم به این موضوع واقف هستید. همه افراد به دنبال داشتن چیزهای ارزشمند هستند.

طبیعی است که در یک رابطه نیز به دنبال فرد ارزشمندی برای خود باشند. وقتی مردی، زنی را ارزشمند بداند، برای به دست آوردنش زحمت بیشتری می‌کشد زیرا داشتن یه شریک عاطفی ارزشمند به او احساس خاص بودن می‌دهد. موضوعی که برای هرکسی به ویژه مردان جذاب است. در واقع شما باید با ارزشمندی و دست‌نیافتنی بودن خود، مرد مورد علاقه‌تان را به چالش بکشید.

چطور می توانیم نسبت به این ترس ها دست نیافتنی (واکسینه) شویم؟

اگر شما یک سخنرانی انجام می دهید و مردم بازخورد مثبتی به شما نمی دهند، این شما نیستید که آنها تایید نکرده اند، بلکه آنچه می گویید یا نحوه گفتن شما است که آنها نپسندیده اند. اگر کتاب نوشته باشید و نقد و نظرات منفی درباره آن بشنوید، این نقدها درباره شما نیست،‌بلکه درباره آنچه نوشته اید است. جدا کردن خود از کار و بزرگترین اهداف مان در مصون شدن نسبت به انتقادها ضروری است.

دست نیافتنی بودن

با داشتن چه ویژگی هایی میتوان دست نیافتنی بود؟

اعتماد به نفس: یکی از دلایلی که با آرایش رنگ و وارنگ و جراحی پلاستیک مخالفت کردم اینه که توی اطرافیان این حس رو به وجود میاره که شما اعتماد به نفس ندارین. یادتون باشه، شما توی هر شکل و شمایلی یک زن زیبا و قابل احترام هستین. نذارین هیچکس خلاف این رو بهتون بگه و با رفتارش تحقیرتون کنه. خودتون رو دوست داشته باشید و برای خودتون احترام قائل باشید. دیر یا زود این حس روابط شما رو هم تحت تاثیر خودش قرار میده. برای افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

نیازمند نبودن: این پیرو قسمت بالاییه. منظورم از نیازمند نبودن اینه که دائم منتظر یه مرد توی زندگیتون نباشین. خودتون از پس کارهاتون و احساساتتون بر بیایید. به یه مرد توی زندگیتون نیاز نداشته باشید که بیاد و شما رو تایید یا تامین کنه. بود که بود، نبود گور باباش. هر دقیقه و ثانیه منتظر یه پیام از سمتش نباشید و وقتی دیر کرد دیوونه نشید. این از شما یه آدم سرد نمیسازه، یه زن با اعتماد به نفس میسازه که به وجود مردها تو زندگیش احتیاجی نداره.

خانومانه بودن و زنانگی: همونطور که مرونگی آقایون برای ما جذابه، خانومانه رفتار کردن ما هم برای آقایون جذابیت داره. کمتر پسری رو دیدم که جذب دختری با رفتار پسرونه بشه. ناز و عشوه، ملیح صحبت کردن، گاهی اذعان کردن به اینکه مردتون چقدر قوی و مورد نیازه، اینکه شما جقدر ظریف و خواستنی هستین همه ی اینها توی جذابیت شما موثره.

شوخ طبعی: افراد شوخ طبع معمولا محبوب تر و دوست داشتنی هستن. همه دوست دارن وقتشون رو با فردی شوخ طبع بگذرونن و ازش انرژی بگیرن. به شخصه فکر میکنم یکی از دلایل بزرگ شکست های عشقی همین افسرده و دپرس بودنه. طرف عاشق شما هم باشه اگر دائم از سختی وبدبختی و انرژی های منفی براش حرف بزنید و حالشو بد کنید به مرور علاقش کم میشه. تا میتونید پر انرژی خنده رو و شوخ طبع باشی

حضور داشتن در لحظه چگونه به دست نیافتنی بودن کمک میکند؟

کاملا در این لحظه حاضر باشیم و به خود اجازه دهیم که از هر آنچه به ما استرس می دهد رها شویم. زمانی که شما دچار تنش و استرس هستید،  نمی توانید بر آنچه پیش روی شماست متمرکز شوید، بلکه آنچه در ذهن شما در حال پخش شدن است مورد توجه تان است.

این تمرین مستلزم این است که شما بر آنچه در مقابل شما قرار گرفته کاملا متمرکز شوید و به آن توجه کنید.اگر پشت میز نشسته اید، به خود میز نگاه کنید. آن را بررسی کنید و نفس های عمیقی بکشید تا در لحظه حال بماید. افکارتان را متمرکز بر آنچه روبروی شماست قرار دهید.

به جای بستن چشمان تان، به اشیای اطراف توجه کنید تا در این لحظه ساکن شوید. کمی دهان خود را باز کنید تا بتوانید عمیق تر نفس بکشید. به خود اجازه دهید تا این لحظه را درک کند، بدون اینکه نگران آینده باشید. شما در این لحظه در این نقطه قرار گرفته اید، و این تمرین مشاهده اشیا در لحظه حال زمان را امتداد می دهد و به شما فرصتی برای تجربه زندگی می دهد.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *