آموزش‌ مهارت‌های زندگی

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه ؟! (پیشگیری از خیانت همسر)

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه ؟! سوال ذهنی اکثر خانم هایی است که یا تجربه خیانت داشته اند یا عزت نفس پایینی دارند و فکر میکنند به اندازه لازم برای همسرانشان کافی نیستند و ممکن است شوهرشان به آن ها خیانت کند. ما راه کارهایی درخصوص جلوگیری از خیانت شوهر و جلوگیری از خیانت همسر برای شما در قالب مقاله هایی ارائه داده ایم که برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست برروی لینک کلیک کنید.

همیشه خیانت موضوعی بسیار دردناک است و برای زوجین ساده نیست که بعد از خیانت کنار هم بمانند. خیانت آسیب بزرگی را به پیکره زندگی زناشویی شما وارد می کند و می تواند بنیاد خانواده را از هم بپاشد. دوره هایی که در این خصوص می تواند به شما کمک شایانی کند عبارتند از  جذابیت در رابطه، اصول گفتگو، رابطه بدون خیانت، شناخت قبل از ازدواج، طلاق عاطفی و عزت نفس می باشد.

چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه

نحوه برخورد با خیانت همسر :

برای مبارزه با آسیبی که به شما وارد شده، به اندازه لازم استراحت کنید، غذای سالم بخورید، ورزش و تفریح کنید و به طور کلی تعادل را در زندگی خود ایجاد کنید و طبق برنامه پیش بروید.

زمانی که متوجه خیانت همسرتان می شوید دچار احساسات مختلفی مانند خشم، عصبانیت، شک و تردید، شکه شدن، آشفتگی، ترس، درد و رنج، افسردگی و پریشانی می شوید که کاملا عادی می باشد.

اگر با خیانت همسرتان روبرو شده اید و بسیار غمگین هستید ، گریه کنید و برای گریه کردن می توانید آهنگ غمگین گوش دهید.

افکار و احساسات خود را که در این زمان به شما دست می دهد روی کاغذ بنویسید.

بعد از اینکه متوجه خیانت همسرتان شدید عجولانه تصمیم نگیرید و حداقل یک روز به خود زمان بدهید.

به تنهایی مشکل خود را حل نکنید و برای مشورت حتما پیش یک مشاور خوب بروید و با کمک او برای زندگی تان تصمیم بگیرید.

انواع خیانت :

رفتاری: بی وفایی جنسی رفتاری یعنی افراد اقدام به برقراری رابطه جنسی می‌کنند.

ذهنی: بی وفایی جنسی ذهنی یعنی افراد در ذهن خودشان رابطه با افراد دیگر را تصویرسازی می‌کنند و به آن فکر می‌کنند.

کلامی: در این نوع از بی وفایی جنسی، رفتار جنسی اتفاق نمی ‌افتد اما صحبت ‌هایی با منظور جنسی رد و بدل می‌شود. معمولا بی وفایی کلامی به همراه خیانت ذهنی رخ می‌دهد.

آیا اعتماد کامل به همسرم، مانع خیانت می شود؟

همسرانی که تجربه بی وفایی و خیانت ندارند، اغلب در ابتدا بسیار به همسرشان اعتماد می کنند. آن ها باور ندارند که ممکن است بی وفایی ازدواج شان را تخریب کند. من اغلب می شنوم که همسران می گویند: « همسرم هرگز به من خیانت نمی کند، به او اعتماد کامل دارم» یا «او دارای باورهای مذهبی اخلاقی خاصی است که انجام چنین عملی را غیر ممکن می کند» اما باید بدانیم که وقتی فردی به همسرش خیانت می کند، این عمل در ابتدا برای خودش نیز تعجب آور است.

به چه دلایلی مردان خیانت میکنند؟

نبودن جاذبه عاطفی متقابل
شروع رابطه اشتباه
انتقام جویی
وقت نگذاشتن برای یکدیگر
مغایرت احساسی و سبک زندگی
نداشتن رابطه عاشقانه
پیدا کردن اعتماد به نفس
رویا پردازی

برای شوهرتان ستاره باشید :

درخصوص سوال چیکار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه ؟ باید بدانید که چه دلایلی پشت خیانت هست. دلیل خیانت بسیاری از زوجین برآورده نشدن نیازهایشان توسط همسر است پس به همین دلیل برای رفع نیازشان متوسل به دنیای خارج از زندگی مشترک می شوند و بدین طریق این خلا را پر می کنند. توصیه می کنیم برای جلوگیری از خیانت همسر نقاط ضعف را مرتفع ساخته و در جهت رفع نیازها و خواسته های همسرتان برآیید.

باید همسر خود را درک کنید :

همسرتان حتما تفکرات مخفی و احساسات پنهان فراوانی دارد که هیچ کس از آنها باخبر نیست و کسی درباره آنها چیزی نمی داند.شما سعی کنید صداقت را با محبت و بدون هیچ قضاوتی تبلیغ و ترویج کنید و چیزهایی را سعی کنید بدانید که حتی مادر و نزدیک ترین دوستان او هم نمی دانند. از این اطلاعات برای نزدیک شدن به او استفاده کنید تا این نزدیکی و صمیمیت مانع خیانت او به شما شود.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *