آموزش‌ مهارت‌های زندگی

مقابله با مشکلات زندگی

مقابله با مشکلات زندگی – مهارت مواجهه با مشکلات

همه ما در طول زندگی با مشکلات زیادی روبرو می شویم و می دانیم که راه هایی هم برای مقابله با مشکلات زندگی وجود دارد که می تواند گذر از مسیر سخت زندگی را برایمان آسان تر کند. درواقع همه چی به نظر شما نسبت به مسائل و مشکلات زندگی برمی گردد.

اغلب افراد در مقابله با مشکلات زندگی سردرگم می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. این مشکلات می توانند در زندگی شخصی و یا کاری شما به وجود بیایند. افراد در مواقع مواجه با آنها سعی می کنند از مشکل فرار کنند تا از پذیرفتن واقعیت بگریزند. در واقع فرار از مشکلات، بدترین کاری است که می توانید انجام دهید و تنها راه عبور از مشکلات، روبرو شدن با آنها است.

توجه : کاربر گرامی دوره هایی غیر حضوری در سایت برای شما قرار دادیم که عبارتند از مدیریت استرس ، مدیریت اضطراب ، رهایی از ترس و تفکر عقلانی می باشد، این دوره ها به شما درخصوص مقابله با مسائل و مشکلات زندگی کمک شایانی خواهد کرد. برای استفاده از این دوره ها روی لینک هر دوره را به دلخواه کلیک کنید.

مقابله با مشکلات زندگی

چرا زندگی اینقدر سخت است؟

زندگی می تواند هر از گاهی سخت به نظر برسد اما در آن اوقات سخت است که شما به عنوان یک انسان رشد می کنید. ناراحت کننده است اما زندگی همین است. درواقع مانند یک غلتکی است که هم بالا رفتن دارد و هم پایین آمدن، بنابراین شما باید مهارت مواجهه با مشکلات زندگی را یاد بگیرید که متوجه شوید چگونه با آن کنار بیایید. هرچه با مشکلات زندگی راحت تر شوید ، از هدایای زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

راه های مقابله با مشکلات زندگی :

زندگی خود را آنگونه که دوست دارید در آغوش بگیرید

بودا تعلیم داد که راز زندگی این است که آنچه را که داری نمی خواهی و آنچه را که نداری می خواهی. حضور داشتن به معنای حضور در زندگی است که شما در اینجا، در حال حاضر دارید. در زندگی آزادی وجود دارد و همه مسائل در کنار هم معنا پیدا میکند خوب با بد، عشق با از دست دادن و زندگی با مرگ وقتی همه اینها را بپذیریم ، آنگاه فرصتی واقعی برای لذت بردن از زندگی، ارزش گذاری برای تجربیات خود و استخراج گنجینه هایی که برای گرفتن آن وجود دارد، خواهیم داشت. وقتی تسلیم واقعیت های زندگی می شویم به خود فرصتی می دهیم تا زندگی را آنطور که دوست داریم، زندگی کنیم.

وقت خود را به طور منظم و پیوسته صرف رسیدن به حل مسائل خود کنید

همانطور که داستان لاک پشت و خرگوش به ما می گوید ، آهسته و ثابت بودن در هرکاری از جمله مسابقات زندگی منجر به برنده شدن می شود. رشد آهسته ، منضبط و افزایشی نوعی رویکرد است که منجر به ایجاد تغییرات پایدار می شود.

قدرشناسی را تمرین کنید

شمردن مشکلات ما بیش از نعمت هایمان آسان است ، اما چنین نگرشی توانایی ما را در برداشتن از خیراتی که به ما داده شده و دیدن زندگی ما به عنوان یک هدیه را تضعیف می کند. تغییر در نظر می تواند تفاوت زیادی در روند زندگیمان ایجاد کند. شناخت خوبیهای زندگی و سپاسگزاری از آن ، دستورالعملی برای سلامتی عاطفی و رفاه است. این نگرش این امکان را افزایش می دهد که ما بتوانیم از خیراتی که به ما داده شده استفاده کنیم و حتی از آن برای کنار آمدن با دشواری هایی که به ناچار به ارث می بریم استفاده کنیم.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *